onsdag 13. april 2011

JEG VIL GLEDE FØLGERNE MINE LITT

Nå er jo påskerebus-giborten trukket på GROBUtikk - bloggen - og den heldige vinneren offentliggjort - men :

Her på bloggen pågår det en "vår - give away" - som har frist til den 26. april - klokka 16:00 (dere finner link til den i høyre sidebar her) - Den er for ALLE som vil være med - men det er ingen ekstralodd for å være følger - så bare fortsett å meld dere på!!!

Siden jeg akkurat nå har fått 85 følgere (noe jeg aldri ville trodd var mulig) - vil jeg kjøre en give away for dere - og eventuelt nye følgere som legger seg til paralellt med den ovennevnte give awayen - men alikevel separat..............


FØLGER - GIVE AWAY HOS MIMMI!

Det dere MÅ gjøre er bare å skrive en kommentar om at dere er følger her hos meg (hvis du ikke har blogg MÅ du skrive e-postadressen sammen med kommentaren)!

Som følger tar du lodd på følgende måte:

1 lodd for kommentaren (om at du er følger)
1 lodd hvis du er følger av GROBUtikken også (men du MÅ allikevel være følger her)
1 lodd for å linke med bilde (bruk bildet over) på din blogg

Du kan da ta tilsammen 3 lodd!!

DU KAN SELVFØLGELIG VÆRE MED PÅ BEGGE GIVE AWAYENE MINE - men denne "nye" bare hvis du er følger av "MIMMIS KREATIVE KOSEKROK" - eller legger deg til som følger.

JEG ER SÅ GLAD OVER AT VINTEREN ER OVER AT JEG ER I DET EKSTRA GAVMILDE HJØRNET...hehehe.... med andre ord: en heldig følger blir trukket ut og gjort litt stas på - i form av en fin gave i posten:)

Da jeg har hatt - og en tid til vil ha - endel å gjøre i privaten - så har jeg ikke hatt tid til å følge opp mine følgere slik jeg gjerne vil - men det skal jeg gjøre bare jeg får "tiden tilbake" - Derfor gjør jeg det på denne måten så lenge:)

VELKOMMEN TIL DE NYE FØLGERNE OGSÅ  -  BLI MED PÅ GIBORTEN - OG FØR DERE VET ORDET AV DET SÅ KOMMER JEG PÅ BESØK TIL BLOGGENE DERES.

De som har fulgt meg en stund vet at jeg ikke har skrevet så mange kommentarer inne hos dere - det har vært noe feil med PCen min (som nå er rettet opp) og det besto i at jeg bare kunne legge inn en og annen kommentar - og så "ville" den ikke mer!
Det samme gjaldt når jeg ville legge meg til som følger hos en blogg, men ikke fikk det til - mens jeg med letthet fikk lagt meg til hos en annen.
Vel, vel - nå skal det visst være i orden (hadde en eller annen sperre av noe slag) - fikk hjelp over tlf. med
problemet - og da jeg prøvde i går kveld gikk det greit hos de bloggerne.....så tvitvi....:)

HA EN ALDELES NYDELIG DAG - OG UKE -     STOR MIMMIKLEM:)))

17 kommentarer:

Misemor sa...

Dette vil jeg selvsagt være med på! GiveAway er spennende!!! =)
3 lodder til meg, følger her og der, kommentar og link fra min blogg.
Så bra at du har fått ordnet med datamaskinen din. Og alle har det litt travelt imellom - ingen skal bli holdt til regnskap for det, synes jeg. Så velkommen tilbake når tiden strekker til! =)
Ha en fortreffelig dag!
Tone =)

Unknown sa...

vil så gerne være med, 3 lodder:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Er såklart med på denne :) Følger både deg og Grobutikken fra før, og legger link på bloggen min :) *♥*

RoseSommer sa...

Hei! Kan jeg få 1 lodd? Spennende!!

Trine sa...

Så gøy da.
Ja det er herlig at vinteren er over:)
Jeg vil gjerne ta 2 lodd.

Kari-Anne sa...

Hei hei:)
Så hyggelig at du la igjen et så koselig spor hos meg:) wow følger nr 30!
Du blir nå lagt til i min bloggrull:-)

Jeg er med på 3 lodd:) følger her og der og linker.
Du er fantastisk med disse give awayene:) og ei skikkelig positiv jente/dame:)

Så herlig at våren er her. Får mye mer energi og deilig å være ute:)

Håper du får en flott dag i morgen!
Klem fra Kari-Anne

indie sa...

Jeg er gjerne med, tar to lodd.

Kos deg i vårværet :)

♥ Mys ♥ sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med å prøve lykken her også:)
Er følger her og i GROBUtikken og linker med bilde, så slår til med 3 lodd!
Ønsker deg en så fin påske som mulig.
*Klem fra Inger*

Unknown sa...

Koselig at du ble med på min giveaway. Jeg blir gjerne med på din også med 2 lodd. :-)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei.
Takk for koselig hilsen, og at du ble med på min Give Away.
Jeg blir med hos deg også ;) Og tar 3 lodd :)
Klem Anita

Britt sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Jeg synes jo de mønstrene jeg broderer er kjempesøte, og da er det så morsomt å brodere, klarer nesten ikke legge fra meg arbeidet før det er ferdig...

Påskeklem fra Britt

Britt sa...

P.s Hiver meg med på følger give away også!

Britt

Monica sa...

Kan jo ikke hoppe over denne heller, tar 3 lodd her :) Klemklem

Trollmora sa...

jeg er med og trekker 2 lodd! :)

Unknown sa...

Blir med her og, trekker 3 lodd;))

Klem igjen;)

Helene sa...

Så spennende :) Jeg er jo allerede følger både her og på Grobutikken, så da blir det 2 lodd på meg :)
Ha en fin påskeferie!

Hilde sa...

Hei igjen! Jeg er følger både av deg og Grobu-butikken, og så skal jeg linke denne giveawayen på bloggen min, så da blir det full pott med tre lodd! :-)