tirsdag 30. november 2010

LITT INFORMASJON FØR LEGGETID


"KAKLEGJENGEN" er på plass for å høre siste nytt fra meg...er du?

Jeg har det faktisk kjempetravelt denne uka så jeg er bare innom i full fart før jeg legger meg for å informere om følgende:

1) Til fredag er det allerede den 3. desember - og da trekkes give awayen min !
Den avsluttes fredag den 3. desember - klokka 17:00 (vil du være med så husk å skrive gaveønske - du finner link til giborten øverst til venstre - under headeren min)!!!

2) Den samme fredagen skjer det en ting til :
Det blir (utenom give awayen min) trukket ut KOMMENTARVINNER - også etter klokka 17:00!

Så har jeg en egen melding til "MYS" - e-postadressen du ga meg "virker ikke" (jeg har skrevet en kommentar om det på bloggen din for noen dager siden - har du sett den)?
Jeg tar imot "utfordringen" din - kjempekoselig :)

NÅ er jeg trøtt nå - NATTA FOLKENS - og ha en fin uke videre - klem fra meg :)))

1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei!:)
Jeg har hatt internettproblemer et par dager, så jeg så ikke mld´a før nå. Har sendt deg mail, så koselig at du tar "utfordringen":)
Ha en god dag!:)
Klem fra Inger