torsdag 16. juni 2011

Kjære alle sammen

Det er med tungt hjerte jeg skriver dette.
Et kapittel er avsluttet. Verden står stille.
Mimmi gikk brått og uventet bort fra oss denne uken.


Kjære Mimmi/mamma/svigermor:
Vi savner deg!



Til dere som har vunnet giborter/konkurranser...:
Jeg har dessverre ingen oversikt over hvem som har vunnet noe, hvem som har fått tilsendt gaver/gevinster, hvem som ikke har fått tilsendt gaver/gevinster, osv...
Dersom Mimmi har bestilt noe eller noe fra noen der ute, noe som ikke har blitt gjort opp, eller lignende, så send en mail til meg (kaliblogg@gmail.com), så skal jeg få ordnet opp i det...

Jeg regner med forståelse for at verden nå står stille for meg. At jeg ikke rekker over alt.



Trist hilsen,
Kali-



PS: Er det noe noen lurer på, eller bare ønsker å si - men ikke har lyst til å skrive i kommentarfeltet - så er det bare å sende en mail (kaliblogg@gmail.com).
Jeg har dessuten ikke tilgang til Mimmis tidligere e-postmeldinger, og e-postkontoen hun hadde, er ikke aktiv lenger. Jeg vet at noen hadde e-postkontakt med Mimmi, men dere det gjelder kan være trygge på at det dere har snakket om, forblir mellom dere. Og det er av samme grunn jeg ikke har totaloversikt over eventuelle premier/gaver.

21 kommentarer:

Rødhette sa...

Dette var fryktelig triste nyheter. Så brått! Mine varmeste tanker går til deg, Kali, og familien din! Du vet hvor du finner meg hvis du vil slå av noen ord. Trøstende klemmer til deg!

Berre Kristin sa...

Oj, så trist! Rakk ikkje å bli så godt kjend med Mimmi, men merka at det var hjartevarme ho strødde rundt seg her inne i bloggeland! Eg har nokre dikt på bloggen min om sorg, om du vil lesa. God klem til deg og familien!

Snuskebassa sa...

Dette var triste nyheter. Kondolerer så mye, mange varme tanker til deg og dine, Kali. Mimmi var en dame med et stort hjerte!
Klem fra Liv

RoseSommer sa...

Å, kjære deg! Jeg synes jeg gjennom bloggen fikk en flik av kjennskap til et spesielt menneske og et spesielt liv, og vil savne henne.
Så da kan jeg tenke meg hvordan DU har det nå. Jeg har mistet min mor, og verden er ikke den samme etterpå.
Jeg skal aldri glemme bloggeren Mimmi.

Elin sa...

Så trist!!! Kondolerer til alle som kjente henne. Følte på meg at noe var galt for hun virket som en som var innom her når hun "skulle" men så ille som dette..nei, det hadde jeg ikke trodd.

Hvil i fred Mimmi!

Trist klem
~elin~

Bekka sa...

Dette var et fryktelig trist innlegg å lese, og virkelig uventet. Mimmi var en person som spredde mye glede og moro i Blogglandia og hun vil bli savnet her. Mine tanker går til deg og familien, Kali. Klem

Trollmora sa...

jeg er i sjokk. I dag skulle jeg ta bilde av kjøkkenhandkledet hun sendte meg for å vise så fint det passet i nykjøkkenet. Jeg ante ikke at hun var så syk!? Hun hadde akkurat funnet ut at hun ville leve og ha det bra. . . Kali; jeg kondolerer så mye og jeg tenner lys for mimmi i dette øyeblikk. Måtte hun ha fred nå og måtte Guds engler danse for henne.

Livets små øyeblikk sa...

Dette var trist. Kondolerer til deg og dine.
Klem fra Hanne

maska sa...

Kondolerer så mye.
Dette var trist å lese.
Sender varme tanker til dere.

Hegeslilleboble sa...

Dette var så ufattelig trist, jeg kunne ikke tro hva jeg så da jeg leste statusen din på facebook i dag. Uendelig trist. Mimmi var en herlig person som jeg er veldig glad jeg rakk å "bli kjent" med her i bloggeland. Store klemmer og kondolanser til dere alle fra meg.

Shy sa...

Å nei! Dette var heilt uvirkeleg og trist å lese...Kondolerer.

Trine sa...

Det var utrolig trist å lese.
Kom som ett sjokk på meg.
Syntes det plutselig ble merkelig stille her.
Kondolerer så mye til dere.

Hilde sa...

Så utrolig trist! Jeg har ikke rukket å fulgt bloggen så lenge, men Mimmi virket som ei flott og herlig dame. Mange tanker til deg og familien.

Anonym sa...

Dette var så trist og det kom som et sjokk.
Satte stor pris på Mimmi og vil savne henne.
Kondolerer.
Mine tanker går til deg og din familie.
Klem fra Mio

Maria Isabel sa...

Kondolerer til alle venner og familie av Mimmi!! Uff, dette var jo veldig brått og veldig trist! Hadde nettopp fått kontakt med mimmi, hun var så vittig og snill og go! Og jeg som ikke har vært på nett på noen dager..

Håper hun er på et bedre sted nå.. Vi får minnes den glede hun har gitt til så mange mennesker.. Hun ga meg ufattelig mye glede på den relativt korte tiden jeg kjente henne..

Skal tenne et lys for DEG i kveld Mimmi <3

En siste abraso (klem på spansk) fra meg <3

Li/Småtingene sa...

Så trist, så trist - den Mimmi jeg "kjente" gjennom bloggen var så full av liv og omsorg for andre!! Tenker på dere som kjente henne "i det virkelige livet"; håper dere kan dele de gode minnene!!

Hvil deg godt, nå, Mimmi.

Bestemor Drillo sa...

En stor klem til dere som sto henne nær!

Monica sa...

Uff, dette var utrolig trist å lese! Kondolerer så mye, en stor klem til dere som sto henne nær!

Cathrin sa...

Kjære Kali!
Det var med stort sjokk og sorg jeg etter to uker uten nett på ferie logget meg på og leste innlegget ditt. Jeg "kjente" Mimmi bare gjennom bloggen, men for ei dame! Noen treffer en bare rett i hjertet og det var det Mimmi gjorde første gangen jeg var innom bloggen hennes, jeg ble veldig glad i både henne og bloggen.

Ei flott, morsom, godhjertet dame som vil bli veldig savnet!

Mine tanker går til deg og dine som sitter igjen med sorgen og savnet, ta vare på hverandre i denne tunge tiden. Og husk at minnene vil dere for alltid ha i hjertene deres!

Hvil i fred, Mimmi!

-varm og trist klæm fra meg-

Anonym sa...

Kjære Kali.
Det er så trist å lese at Mimmi, den sprudlende dama er død.
Jeg har noen søte telysestaker jeg fikk av henne en gang.Når jeg tenner dem skal jeg minnes entusiasmen og varmen som lyste mellom linjene i innleggene hennes:)
Jeg ønsker deg og dine alt godt og selv om det ikke er noen trøst akkurat nå, så har dere massevis av gode minner. Varme klemmer fra Ingunn :)

Misemor sa...

Det var en trist nyhet å komme hjem fra ferie til. Mimmi, så kjær for mange her i bloggeland! Mine tanker går til dere som sitter igjen med tapet og sorgen.
Varme tanker og klemmer fra Misemor