mandag 6. desember 2010

EN VIKTIG FØRJULSMELDING



GOD FØRJUL TIL DERE ALLE SAMMEN!!! 

Her kommer 2 veldig viktige meldiger fra meg - særlig den første!!!

Den første er mest for min egen skyld - for jeg har litt dårlig samvittighet (og ikke bare litt heller) for dere har vel sett at jeg ikke er den som skriver flest kommentarer hos dere - og ikke har jeg lagt meg til som følger hos alle jeg vil følge heller - og til slutt så vil jeg si at jeg ikke har "reklame" (bilde og link) til give awayene deres heller...sukk..!

Grunnen til ovenstående er at jeg for under 3 måneder siden ikke visste hva en blogg var engang...hehe..(det er sant) - men så fikk jeg hjelp av min datter til å starte blogg - Åh himmel og hav hvor nervøs jeg var da hun "hadde satt meg i gang" (og reist hjem) - men hun stilte villig opp på telefonen når det var ting jeg ikke fikk til - tusen takk til deg "KALI" :)
Men jeg klarer ikke å lære meg å linke med bilde til min blogg fra deres (har prøvd alt hun har sagt på telefonen, men det bare "spretter vekk" igjen.  (Det er hun som legger inn min gibort link).
"MIE" har også prøvd å rettlede meg via bloggen sin - tusen takk til deg - men jeg får det ikke til!
Samme er det med noen av bloggene - hvorfor klarer jeg å legge inn komm. hos noen og ikke alle?
- Og det samme med å bli følger? Min datter har sagt at hun skal lære meg det ordentlig når hun kommer neste gang - men siden hun bor litt langt unna og har små barn osv...kan det ta litt tid)!

Så derfor (dette ble langt gitt) vil jeg at ALLE følgerne mine med blogger - og alle jeg har klart å bli følger av selv skal vite at jeg besøker bloggene deres hele tiden!!!
Jeg gleder meg til jeg har lært resten av "operasjonene" - så jeg kan føle meg litt mer "hjemme" i Blogglandia :)  Det var viktig for meg at dere fikk vite dette!

SÅ GJELDER DET MIN "NYE" GIVE AWAY!!

Dere gjør dette bare såååå morsomt for meg...hehe... Jeg fikk meg en god latter da jeg leste innleggene deres - særlig "KRISTIN" som bor i Nordea (humor har du - og det liker jeg) - og
"ROSE SOMMER" som skrev at hun "trodde"jeg skulle sende 2 sebraer (HERLIG)..tjihi..:)))
Fortsett sånn - jeg elsker folk med humor:)

Når det gjelder GIVE AWAYEN så tar det litt tid før den blir trukket - så det er bare å bli med!!!

(DETTE INNLEGGET KAN VEL SNART BLI EN BOK - MEN JEG GIR MEG IKKE ENNÅ) -

Dere skal få noen tips vedrørende innholdet i giborten :

Det er to like ting - men det er ytterst sjelden de blir brukt på en gang  - Det passer nesten overalt - i husets alle rom (bortsett fra bad/WC kanskje) - det kan brukes til pynt eller det kan brukes på kroppen - det kan brukes i bilen (på inn- eller utsiden) - det kan brukes hele året på den ene eller andre måten - og alle kan bruke det - i alle aldre - og det passer til alle typer hjem og folk og offentlige rom - og alle trenger ett eller fler!

Jeg har også bestemt at dere kan få lov til å være med å gjette på fargen (med de samme reglene som første gangen) opptil 3 ganger hver - MEN dere får ikke nye lodd for hver gang - hvis gjetting nr.2 er rett så overføres loddene fra første gjetting over dit!
En siste ting (blir hu aldri ferdig) - DETTE HAR EGENTLIG IKKE NOE MED JULEN Å GJØRE :)))

Så kom å bli med - det haster ikke ennå - se etter den "oransje vinnerblomsten" min - da er det trekking! (De som vinner blir også kontaktet av meg) :)

OG HUSK AT ETTER NYTTÅR BLIR BLOGGEN MIN OM HÅNDARBEID/TIPS/SMÅINTERIØRIDEER OG GLADHISTORIER (jaja..litt giborter også da) :)  OG KANSKJE SKAL JEG OG EN ANNEN BLOGGDAME HA NETTBUTIKK::hmmm...!

EN LAAAAANG KLEM FRA MEG:)))

14 kommentarer:

RoseSommer sa...

OK, "utenpå og inni bilen". Da er det vel ikke sebra, nei. Trodde jeg hadde gjettet hva du skal gi bort. Var helt sikker, helt til du sa det kunne brukes i det offentlige rom! Da ble jeg forvirret igjen. Begynner det på P?
Gjettet på hvitt og GRØNT igår, tror jeg, så idag får jeg vel gjette på hvitt og GRÅTT. Det hadde jo vært stilig hvis det var ...... altså.

RoseSommer sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
RoseSommer sa...

Prøver en ny "seriøs" kommentar ang. kommentarer.
Hvis du får spørsmål om brukernavn og passord så er nok brukernavnet emailadressen din og passordet det du logger på med. (Datteren din husker hvis du har glemt det. Sikkert!!) Ikke gi deg!!! Prøv igjen.

Mie fra Mies Mirakler sa...

Skal man gjette hva som er i pakken eller bare fargen? Jeg gjetter hvertfall at det er PLEDD!!! Men hvilke farger...ojoj. Gjettet rødt før så da gjetter jeg grått og rosa nå. Det er nå merkelig at du ikke får til den linkingen, skulle ønske jeg bodde nærmere deg så skulle jeg personlig tatt turen innom og lært deg det! hehe. -det med kommentarene tror jeg kan være at du får opp en sånn "sikkerhetssjekk" hvor du må fylle inn noen bokstaver, hvis du glemmer det så forsvinner kommentaren. *♥*

Mie fra Mies Mirakler sa...

men du har jo klart å linke! den med din egen giveaway øverst til venstre her nå. da gjør du jo bare samme med de andre du vil linke som du gjorde med den. :) -hvis du husker det da ;)

Mie fra Mies Mirakler sa...

jeg ombestemmer meg og gjetter ikke grått/rosa jeg gjetter SORT/BRUNT. (nå ble det mye mas fra meg her gitt...hihi)

Kristin - Puccasverden sa...

Hoii Hoii!!
Bor i Nordea ja :D hehe Det er jo riktig for store deler av tiden min i alle fall - og ellers har jeg adresse i Norge :)

Lattermild hilsen fra Kristin

♥ Mys ♥ sa...

Tipper brunt eller rødt (og da har vel jeg brukt mine sjanser?)
Er så spennende dette altså:))
*Nattinatt*

Mimmi sa...

Heisann:)

Jeg mente selvsagt at dere kunne gjette fargen bare - og bare under giborten min - men jeg får vel ta med denne kommentarsiden også nå...hehehe... - bra det ikke bare er meg som har hodet fylt av "JULEPLING"..nå har jeg stelt det i stand..hehe..
Hva skulle jeg gjort uten dere??? :)))
Takk for alle tips forresten - men jeg tror det er noe jeg gjør - for jeg klarer å legge inn kommentarer hos en blogg den ene dagen, men ikke den neste - enda det kan være den samme bloggen...

OBS! Det er datteren min som legger inn min gibortlink!! - Men jeg vil lære det selv:)

Gladhilsen fra meg selv:)))

maska sa...

Hei
Ja dette med blogging og pc bruk har jeg og litt problemer med, spesielt å legge ut bilde. Må nok ha en skriftlig forklaring.
Ha en fin dag.

Bestemor Drillo sa...

Hei og tusen takk for kommentaren på Adventslotteriet mitt! Koselig blogg du har!
Blogginga kommer etter hvert, og når du har support ordner det seg nok!
Gjettekonkurransen din: Jeg tror kanskje det er et rødt pledd!
Kommer snart tilbake hit!
Klem fra bestemor!!

Seascape sa...

Du får det helt sikkert til. Jeg fikk også en god del hjelp av min datter da jeg begynte med blogg. Når det gjelder kommentarer har du sikkert en sikkerhet på maskinen din for popup. Det er den som gjør at når jeg skal kommentere i blogger må jeg trykke opp til flere ganger på kommentaren før den kommer opp. Regner med at det er det samme hos deg. Når jeg trykker på kommenter kommer den opp i et par sekunder før den forsvinner. Men når jeg har trykket gjentatte ganger kommer den opp og blir liggene slik at jeg kan skrive.
Jeg tipper på teppe/pledd og denne gangen tipper jeg på Lime green, rett og slett for jeg elsker den fargen. Ha en riktig fin natt. Klem

Mimmi sa...

HEI ALLE SAMMEN:)

NÅ ER GIVE AWAYEN AVSLUTTET!!!
Nå skal jeg bare "se over fargene" - så blir vinneren offentligjort:)

Takk til alle dere som hjelper meg med problemet mitt:)

KLEM fra meg:)))

hobbyvimsa sa...

Søte deg ta den tiden du trenger du:)En lærer så lenge en lever er mitt motto.Jeg har blogget i litt over 6 mnd,men kan heller ikke alt enda.Ha en fin førjulstid★Klem Linda:)