torsdag 9. desember 2010

TREKKING AV FØLGER GIVE AWAY


HEI PÅ DERE:)

Ja da avsluttes denne FØLGER - GIVE AWAYEN min!!!
Tusen takk til alle som ville være med å gjøre dette morsomt for meg..hehe...:)

Jeg må bare nevne at innholdet i esken denne gangen ble "sponset" på en måte - jeg fikk ikke navngi personen som ga meg denne giborten - men jeg skal altså ikke ha hele æren for den!!!

Det kom inn flere kommentarer enn jeg hadde drømt om (jeg tok med alle FØLGERgjettingene på begge de 2 siste kommentar - listene) - og enda var det bare en person som gjettet riktig - det var faktisk to - men den andre skrev at hun ombestemte seg - synd...!

FARGEN ER ROSA I 3 FORSKJELLIGE TONER OG HVITT :




Bildet ble ikke det aller beste - men tro meg DET ER ROSA!

Pleddene er i 100% ULL - og av høy kvalitet!!!

Og de går da til :   LI/SMÅTINGENE - GRATULERER :)))

Siden du har vunnet hos meg før så behøver du ikke å foreta deg noe som helst - jeg har adressen din !
Sender deg en e-post i løpet av kvelden:)))

TIL DERE ANDRE : fortvil ikke - den oransje vinnerblomsten min kommer til syne igjen ved kommentar- og følgertrekninger med ujevne mellomrom :)))
Men det var den siste "store" give awayen i år da!

Ta godt vare på hverandre - og en god klem fra meg til hver og en av dere:)))

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren.
Ønsker deg en fin torsdagskveld.
Klem Mio

Shy sa...

Gratulerer til vinneren!

Mie fra Mies Mirakler sa...

åååh! det var nesten altså :D måtte le litt her nå. Men jeg er i grunnen glad for at noen andre vant for jeg har vunnet så masse i det siste hehe. ;) Gratulerer så mye til Li/Småtingene :) -ganske stolt av at jeg klarte å gjette riktig gjenstand da :D

Li/Småtingene sa...

Så HELDIG jeg er for tida! UTROLIG!!!
Er glad i rosa og elsker pledd - så dette var MIDT I BLINKEN!
Så bra jeg tok en råsjanse på fargen da!

TUSEN TAKK, kjære Mimi!

Cathrin sa...

Hehe...et pledd var jeg ikke i nærheten av engang, men å for en flott gave! Kjempemorro give away, blir litt mere spennende en de vanlige.
Gratulerer så mye til vinneren! Blir nok en varm og god pakke å få i posten.
Stor førjulsklæm til dæ, kjære Mimmi! :o)

Seascape sa...

Gratulerer til den heldige vinneren.
Jeg gleder meg til du legger ut hobbyting på bloggen din. Ha en riktig fin helg. Klem