søndag 31. oktober 2010

HAPPY HALLOWEEN =))


Barbies Halloween-drakt ble ferdig  ( kurven og beltet ble gult på bildet..sukk) - og hun er klar for oppstilling i entreen når barne kommer:)

Håper det kommer like mange barn i år som i fjor - for de er så søte ( ihvertfall de under 18).
Ifjor måtte jeg gå over til rasjonering - for det kom så mange - men i år har jeg gardert meg!
Flere "tonn" godis venter på nye eiere på gangkommoden - lurer på om det er så lurt å la Barbie passe på den - for hun har allerede fylt opp kurven sin :)

Elsker å gi bort - og glade barneansikter i alle former og farger lyser opp som en hyggelig bonus til meg :)

Ha en god jakt i kveld alle barn - om du er 2 - 18 eller 25 - 45 år! (Sistnevnte er jo selvfølgelig  bare med å passer barna)..husker den...hehe..

UANSETT - HA DET KJEMPEGØY I DAG/KVELD - og husk å pusse tennene!

5 kommentarer:

Fruens sa...

Hei
Den ble jo kjempefin..Artig at du også er av dem som syns dette er koselig..jeg fikk besøk av noen skumle hekser i går..hahha så sier den ene heksa..Heidi ikke vær redd det oda altså..så søt..ha en fin fin søndag..du må nok ha barbi klar i kveld også..for det kan jo hende noen skumle kryp lusker seg ut på en søndagskveld også..
Klemmer fra fruen

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så fin Barbie ble! Kan tenke meg det blir mange fornøyde barn i nabolaget :) Ha en fin feiring :)
PS! Velkommen til å besøke min blogg, jeg har en liten giveaway på gang ♥

Kali- sa...

Så skummel-søt Barbie ble! Innmari schtili', mamma! :D Den der likte jeg veldig godt, ja ;)
Likte spesielt godt perlene på belteendene! Det satte prikken over i'en :)
Hva blir det neste? Dracula-kappe til Ken?

Jeg er glad vi ikke har så mange naboer, jeg. For jeg syns godteritigginga ved Halloween er no tull.
Om ungene har lyst til å kle seg ut, treffes og ha det morsomt, så veldig gjerne for meg. Det syns jeg bare er morsomt! Gjerne pynte med flaggermus og gresskar, litt "spindelvev" og svarte katter. Spise noe kjempeskummelt, som gørrpizza (pizza med ekstra kjøttdeig på toppen) med "blod" (dynka i ketchup) og monstergelé til dessert (gelé i gjennomsiktig plastkopp, med marshmellows og non-stop til øyne, og lakrislissehår). :D
Kanskje til og med fortelle noen skumle historier eller se en småskummel (alderstilpassa) film. Selvfølgelig uten elektrisk lys i rommet ;)

Men jeg ser ingen grunn til å gå fra dør til dør og "kreve" godteri. Ja, for det er jo nesten litt utpresning... Enten gir du godteri, ellers er det fritt fram til å hive egg eller lignende på huset ditt. Det liker jeg dårlig...
Men landlig som vi bor, så har vi ingen Halloweenunger rekende på døra.

Dessverre kommer det ingen julebukker heller. Og det syns jeg er leit, for jeg elsker julebukker. Det er jo ingenting som er så koselig som søte, utkledde små som kommer og leverer sang på døra en mørk romjulskveld.
Se, DET er tradisjonen sin, det! ;D

Godt mulig jeg er litt sær...

Ha en herlig søndag, mamma! *klem* ♥

Shy sa...

De får ha ei fin feiring!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Hei Mimmi! Så gøy at du vil være med på bloggen min, og når du får til å linke så kom bare innom og legg inn en kommentar om det så legger jeg til de loddene på deg også :) Det er jo lenge til 11 november enda, så det kan jo godt hende du får det til innen den tid :) -kan røpe til deg den lille hemmeligheten at det kommer til å være en ekstra liten trekning kun blandt følgerne mine også, men det får bli mellom oss ;) hysj hysj! tihi!

Lykke til ♥ Klem fra Mie