onsdag 2. mars 2011

EN STOR LILLA KURV

HEI PÅ DERE:)

Ville bare stikke innom å ønske dere en fortsatt fin uke:)

Siden jeg er en skisportidiot så er det ikke mye annet jeg får tid til denne uka...HEHE...
- Selvfølgelig er det det!
Jeg har nå gjort ferdig nesten alle kurvbestillingene som kom inn i helgen (bare den kjedelige trådfestinga igjen) - men det må jo gjøres:)

Her er forresten den store lilla kurven jeg viste halvferdig tidligere (ved siden av en liten flake Cola for det er nesten umulig å måle kurvene - de kan jo strekkes og brettes ned osv....) - Denne kurven kan jeg ikke love å lage flere av - for det er for mye jobb når den lille er så populær - GØY at noen liker det jeg lager da:))


Denne - og noen bedre bilder av de små er nå lagt ut på GROBUtikken!  MEN HUSK: hvis du ikke finner fargen du vil ha så er det bare å bruke fargekartet der inne (ca. 1 ukes leveringstid)!

ALLE BESTILLINGER MÅ MAILES TIL GROBUtikken (link inne på høyre sidebar der) !!!




KLEM FRA MEG TIL HVER OG EN AV DERE:)

1 kommentar:

reSIRIkulert sa...

Nydelege korger!
Den lilla var flott, og braukandes til så mukje sidan den er så stor.
Kos deg vidare med korghekling! ;)
Siri