torsdag 24. mars 2011

OBS!!! EKSTRATREKNING!!



HEI PÅ DERE:)

De som kjenner bloggen min vet hva denne blomsten symboliserer:)
TID FOR EN ELLER ANNEN TYPE TREKNING/GAVE - NETTOPP:)

Denne gangen har jeg gjort noe nytt - før har jeg hatt følgertrekninger og kommentartrekninger innimellom - men denne gangen så...........

TRAKK JEG UT 2 BLOGGER SOM JEG ER FØLGER HOS - hvorfor ikke?

Jeg skrev opp alle sammen og trakk ut 2 stykker - som får hver sin:



... lille sølvramme med "gull"dekor (beklager den dårlige bildekvaliteten) i posten til uka;)

De som ble trukket ut er:

"LYKKELISE"   OG   "MARTILIE"  -  GRATULERER TIL DERE!
(send meg navn og adresse på E-postadressen min i høyre sidebar)

TIL ALLE SAMMEN:  HUSK PÅSKEGIBORTEN I GROBUtikken (link i høyre sidebar)
Og  GIVE AWAYEN HER HOS MEG (link i høyre sidebar)

HA EN FLOTT TORSDAG - med eller uten vinnerlykke - MIMMIKLEM:)

6 kommentarer:

Misemor sa...

WOW - det var en kjapp konkurranse, hehe!
Grattis til heldige vinnere.
Snøklem fra Misemor

RoseSommer sa...

Jammen er du snill. Alle liker å få noe. God helg!

Hildes Scrappeunivers sa...

Så snill du er! Gratulerer til de heldige!

Ha en fin kveld!

Klem

Martilie sa...

Tuuusen takk! Jeg er bare sååå heldig - har hatt stor vinnerlykke hos deg :)

Jeg sender deg en mailmed adresse. Så koselig med en overraskelse etter en lang dag :)

Ha en flott morgendag og helg!!

Klem fra Tove

InstatreffNorge sa...

Hei hei:)

Åh så søt du er da, som trekker blant følgerne dine:) Og så hoppende glad jeg ble når jeg så at jeg hadde vunnet!! JIPPI!!:)
Tusen hjertelig takk, gleder meg til å finne et søtt bilde av Lilja mi og sette i ramma:)

Ha en strålende dag i sola:)

Klem Lise

Cathrin sa...

Tar du turen innom hos meg så ligger det noe der til deg! Ha en superflott helg! :o)