fredag 8. april 2011

JEG MÅ BARE BEKLAGE

Jeg vil beklage overfor dere som leste det forrige innlegget mitt (igår) - for jeg så det nå at det kunne misforståes!

Fotoapparatet mitt er til reparasjon - så jeg brukte bildet av et postkort jeg skannet - og skulle prøve å være litt morsom vedrørende fiskelykke og vinnerlykke!
Jeg skjønner nå at det kunne virke som om jeg "kritiserte" de som hadde vinnerlykke her inne i Blogglandia.
DET VAR IKKE MIN HENSIKT OVER HODET...SORRY til de som oppfattet det sånn!!!
Det var bare et dumt (ser jeg nå) forsøk på å være morsom - og få resten av innlegget til å passe med bildet av fiskeren!

Håper dere tilgir meg den utilsiktede feilen!?



JEG BER SÅ MYE OM UNNSKYLDNING!   (Bildet er fra Googles "koselige bilder").





Så vil jeg bare opplyse om at de av dere som har blitt med på give awayen her på denne bloggen - og i ettertid har blitt med på GROBUtikkens påskerebus - vil få 2 ekstralodd hos meg (som dere har rett til) uten at dere behøver å skrive en ny kommentar hos meg - Jeg samordner det til slutt!

Jeg har også fått en mail med spørsmål om hvor jeg finner alle de morsomme bildene jeg har brukt i bloggen min - Det du gjør er følgende:  Google "morsomme bilder" f.eks. og da kommer dere til en side med forskjellige blogger o.l. - trykk da på bilde av fotoapparat i venstre side (bilder) - og det kommer opp en haug bilder som du velger ut fra.  Noen steder står det "del med dine venner"...osv.. - mens andre ikke har noe tekst annet enn bildestr. etc.  Noen bilder får du ikke kopiert (så jeg regner med at de ikke skal brukes i andre blogger) - Har ikke så god greie på det der - men velger å kopiere de "del med dine venner bildene" for sikkerhets skyld:)



SÅ ØNSKER JEG DERE ALLE EN RIKTIG GOD HELG MED MYE KOS OG AVSLAPPING!

(Og gleder meg til å hente mitt fotoapparat til uka)!                  

MIMMIKLEM:)

4 kommentarer:

Cathrin sa...

Jeg syntes innlegget ditt var morsomt jeg, følte ikke at du mente d noe negativt i d hele tatt jeg da. :o) Har aldri hatt noe særlig vinner lykke tidligere, men etter at jeg begynte å blogge har det løsnet...men som du sier virker det som det går i bølgedaler. Like spennende hver gang å se om man er den heldige vinneren, åsså er det så koselig med noe annet enn regninger og reklame i postkassen innimellom! ;o)

Nei, fortsett å skriv innleggene dine på din måte du Mimmi. Var jo den morsomme måten din å skrive på og de artige bildene som første gang fikk meg til å lese i bloggen din....og her er jeg ennå!
Ha en kjempeflott helg!
-klæm-

Misemor sa...

Heisann. Mulig du trodde jeg ble lei meg, det ble jeg IKKE altså! =) Forsto humoren jeg! ;-)
Fortsett som du gjør, det er en fryd å lese bloggen din!!! Og påskerebusen er så spennende - har fortsatt ingen peiling på hva ordet skal bli! God helg til deg. =)

Mamsens hus sa...

he, he, ja det er ikke alltid så lett og få budskapet riktig ut. ;)
Ha en fin kveld

Rødhette sa...

Bare husk at ikke alle bildene du finner på google er til fri benyttelse. Svært mange er beskyttet av åndsverkloven. Anbefaler at du kikker innom følgende to linker:

http://ressurswiki.wikispaces.com/Opphavsrett,+bilder,+lyd+og+musikk

http://www.torvund.net/index.php?page=14-3-fotografisk-bilde

Oppfattet forøvrig ingen kritikk til de med vinnerlykke i forrige innlegg. :)