onsdag 20. april 2011

KOMMENTARTREKNING

Dere som kjenner bloggen min godt vet at jeg innimellom foretar kommentartrekninger - det være seg kommentarer som gjør meg spesielt glad/får noe å tenke på/trøster - ja, i det hele tatt en kommentar som "gjør noe med meg" akkurat der og da:)

Det må nevnes at kommentarene til gibortene IKKE blir tatt med!!!

Denne gangen var det ikke lett - så siden påsken begynner for fullt i morgen (eller egentlig kanskje i kveld) - så har jeg tatt alle kommentarene (men der hvor en person har skrevet mange tar jeg bare med navnet 1 gang) - og trukket ut 2 vinnere.........




VINNERNE DENNE GANGEN BLE:

1)  MONICA`S DRØM

2)  MISEMORS HOBBYROM

Dere MÅ sende meg navn/adresse på e-postadressen min (nest øverst i høyre sidebar) - så vil det
komme en liten gave i posten til hver av dere etter påske  -  GRATULERER!!!

TIL DERE ANDRE(og vinnerne her) DET ER FLERE SJANSER TIL GEVINSTER VED MINE 2 PÅGÅENDE GIVE AWAYER SOM PÅGÅR FREM TIL DEN 26. APRIL - KLOKKA 16:00 -
LYKKE TIL!!!  (Link oppe i høyre sidebar hvis du vil være med).






Det har vært kjempemorsomt å se de heklede kurvene mine ( i 3 forskjellige størrelser- en liten i gult - en mellomstor i gult og så ga jeg den store lilla )..............

PÅ "FØRKVELD" i NRK 1 - det var kjempemoro:)))

NÅ FÅR DERE HA EN KOSELIG PÅSKE ALLE SAMMEN - HVOR DERE ENN BEFINNER DERE - MEN DAGENE GÅR FORT - SÅ NYT HVER OG EN AV DEM!

PÅSKEMIMMIKLEM:) 

7 kommentarer:

Siven sa...

Dette var et gøyt konsept. Ikke bare be om at folk kommenterer, men faktisk belønne de som gjør det uten "premie" som insentiv.

Håper du får en kjempefin påske!

Monica sa...

Næh! Så KOSELIG! :) Tuuusen takk :) Nå er jeg spent, sender deg adressen min strax snille du :)
Så fine kurver du har laget! Regner med det var morsomt å se de på TV ja, kjendiskurver nå :P Hehe :)
God påske! Klemklem :)

Kari-Anne sa...

Gratulerer til heldige vinnere:)

Fikk hentelapp i dag men posten er stengt frem til tirsdag så får vente i spenning:-) hihi

Ønsker deg og dine en kjempefin påske :))

Klem

Hilde sa...

Hei! Så hyggelig at du vil følge meg og legge meg til i blogrollen. Jeg ser du har lagt deg til, men ganske riktig så kommer ikke bildet ditt opp. Aner ikke hvorfor det blir sånn.. Har ikke fått inntrykk av at det har vært et problem på bloggen min, har i hvert fall ikke fått spørsmål om det tidligere.. Uansett, trivelig med nye følgere! :-) Påskeklem tilbake til deg! Nå skal jeg sjekke ut giveawayene dine! ;-)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Nå er jeg spent på om det blir no Figgjo servise på deg?!? ;) Det rosa er jo såååå fint da... Jeg har bare litt gult og 1 blå sukkerkopp! Men liker alt kjempegodt...det grønne er også så fint!

God påske!

Klem Anette

Misemor sa...

Så koselig! Tusen hjertelig takk! Har sendt deg en mail med adressen min, så nå har jeg noe riktig koselig å se fram til!
Håper du har hatt ei fin påske!
Klem Tone

hobbyvimsa sa...

Nydelige kurver:)

ha en fin ny uke:)

Klem Linda:)