torsdag 7. april 2011

NOEN HAR FISKELYKKE


JEPP!!
Kommer man bare inn i "en stim" - så er det mulig!

Det samme har jeg lagt merke til her i blogglandia - noen kommer inn i en slags "vinnerstim" - og tar med seg det som er av giborter en periode...hehehe....
Nå må det bemerkes at en av dem er ikke meg - men jeg sitter med "snøret ute" - og før du vet ordet av det så er det din tur!

Når det er sagt så har jeg vunnet 3 ganger her i Blogglandia - og hver gang er det "julaften og bursdag" på en gang!
Og når sant skal sies så er det kanskje best å vinne med noen måneders mellomrom - så blir det litt mer moro kanskje?
Men nå kommer jeg til poenget:
Selv om du ikke vanligvis har den aller største vinnerlykken så har du ihvertfall flere sjanser her på bloggen min - og i bloggbutikken jeg driver sammen med KALI (vi har lagt ut et påskelotteri i påvente av flere håndlagde varer)!

UNDER HER KOMMER OGSÅ ET LITE HINT OM NOE AV INNHOLDET I MIN GIVE AWAY (som hittil har vært hemmelig) - så lukk øynene mens du leser videre hvis du ikke vil vite det...tjihi...:)



Det er jo en hovedpremie og en trøstepremie!

Hovedpremien består blandt annet av:
En Green Gate toalettmappe
En liten Green Gate duk
Et metallskilt (i gammel design) med engelsk tekst (som passer alle)
Tja... det er endel mer, men nå har dere fått et lite hint over endel av innholdet - og jeg har tatt i litt denne gangen - SÅ trykk på det grønne bildet av blomsterklokke i høyre sidebar her - og bli med!!!





SÅ VAR DET GIVE AWAYEN I GROBUtikken DA!!!

Det eneste jeg vil si om premien der er at den er til påskekos/hygge og noe kan også brukes etter påske!

MEN:  Her er det ikke lenge igjen til trekning!!!
Det er bare å trykke på bildet av den turkise pakken med kyllinger ved siden av - så kommer dere til den - i høyre sidebar her på bloggen!

Den foregår på 3 forskjellige måter:

Du melder deg på i kommentarfeltet til give awayen på "vanlig måte"!
Har du lyst til å være med på påskerebusen så melder du deg på på vanlig måte først - og så prøver du å løse de 11 rebusene som pågår frem til 10.4. (er det noen du ikke har fått med deg så bare trykk på etiketten:Give away). Akkurat nå ligger rebus nr.9 ute.
Nå har du 2 muligheter: ETTER TIDSFRISTEN den 12.4. sender du inn en mail med enten ALLE DE 11 LØSNINGSORDENE (alle 11 MÅ være rette) OG i samme mailen sender du HOVEDLØSNINGSORDET PÅ 11 BOKSTAVER - MEN du kan også bare svare på hovedordet eller de 11 løsningsordene hvis du bare har klart den ene delen  -  DA VANKER DET EKSTRALODD - SOM BLIR LAGT TIL DE LODDENE DU HAR TATT PÅ DEN VANLIGE MÅTEN AV OSS!!!  PASS bare på å ikke skrive noen av løsningene i kommentarfeltene MEN SEND INN MAIL PÅ GROBUtikkens e-postadresse innen fristen (I høyre sidebar der inne):)



TIL SLUTT VIL JEG ØNSKE DERE LYKKE TIL - Og ta godt vare på hverandre - MIMMIKLEM:)

3 kommentarer:

Misemor sa...

Oj, fikk nesten dårlig samvittighet jeg nå. For jeg har faktisk vunnet to lotterier siden jeg ble blogger i januar. Kanskje litt urettferdig for de som har trukket lodder på lodder og aldri vunnet... Jeg føler med alle de, min vinnerlykke kom med blogginga! Har vel vunnet 50 kr i lotto før - det er vel omtrent alt! =) Så jeg kommer fortsatt til å trekke lodder i blogglandia ja, det skal være sikkert! Hihi... Og lykke til både til Mimmi og alle andre! Klem Misemor

Mimmi sa...

Nei,nei,nei - kjære dere!
Det var ikke det jeg mente da...sukk...!
Jeg skulle bare få det til å passe med fiksebildet...huff..nå har jeg gjort det!!

Det er bare moro og se at dere vinner - her er det i hvertfall ingen som har grunn til å ha dårlig samvittighet!!!!!
Jeg skulle bare prøve å være litt morsom...SORRY!!!

MIMMIKLEM:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

det er veldig vittig, jeg har lagt merke til det også, at man ofte vinner i klynger, jeg har flere ganger vunnet et par ganger på rad og så går det laaaang tid før jeg vinner noe igjen, og det samme har jeg lagt merke til med andre :D *♥*