torsdag 9. juni 2011

EN LITEN SNIKTITT PÅ GAVEDRYSS - GIVE AWAYEN SOM KOMMER

Ja, nå ble det et litt sent innlegg - men kunne ikke vente med å vise dere noen av de premiene jeg skal ha med på min NESTE give away:)

Når konkurranse give awayen er over om en og en halv uke - og de (hemmelige) premiene derfra - og gavene fra kommentar-trekkingene mine - er sendt avgårde - så setter jeg i gang en STOR GAVEDRYSS GIVE AWAY her på bloggen min!!!

Den blir på "vanlig måte" - og som dere ser under her er innkjøpene i full gang - for det skal bli min "bursdagsgave" til dere!
DET VIL SI AT JEG SKAL TREKKE DEN PÅ MIN BURSDAG i sommer - men det kommer vi tilbake til:)

HER ER NOEN AV PREMIENE:



Da jeg var hos urmakeren og byttet batteri i klokka mi igår - så så jeg denne herlige Ugle - vekkeklokka - jeg bare MÅTTE kjøpe den - det følger med bruksanvisning og batterier og er en av gevinstene:)




Her er 2 potteskjulere og 2 opphengshjerter jeg falt for i en annen butikk:)




Dette HERLIGE skiltet er nok "midt i blinken" her i "Blogglandia" - skal man dømme etter diverse innlegg:)




Dette er en eske med 12 store "cupcake"former i silikon som jeg kjøpte hos "KITCH`N":)




Dette skiltet tror jeg passer hos alle med barn i Blogglandia - og har du ikke barn så har du en fin gave til noen med barn - Jeg kunne ikke stå for det:)




Til slutt vil jeg vise dere den "siste utgaven" av en velkjent serie (som jeg ikke husker hva heter) - men det sto "GODIS" og var i mange utgaver og farger - det er denne typen også:)


Dere får smøre dere med tålmodighet litt til - for først må "Gjett dyret" konkurransen avsluttes - og så skal jeg ha en kommentartrekking til - men der er det ikke så dyre gaver da!

Det er mulig at jeg tar ovenstående nye give away bare for følgerne mine - men jeg har ikke bestemt meg ennå.......?

SÅ HOLD UTKIKK ETTER GIBORTEN HVIS DU KUNNE TENKE DEG NOEN AV PREMIENE - DET ER FLERE PREMIER ENN DET SOM ER VIST OVER OGSÅ!!!!!!

HA EN GOD NATT - OG EN FIN DAG (ettersom når du leser dette....hihi..)

MIMMIKLEM TIL DERE ALLE:)

8 kommentarer:

Maria Isabel sa...

Men i alle dager da!! Jeg tror du har blitt rammet av GIVE AWAY FEBER!!! Haha :D Men du er jo trolig gavmild da, som har lyst til å gi bort så mange gaver!! Men jeg syns jo at bare det at du kommenterer på bloggen er en stor glede :) OG at jeg får følge deg i din hverdag :)

Stor klem :)

Elin sa...

Tenk å gi bort så mye på sin egen bursdag da.. andre pleier å FÅ gaver på bursdagen sin. ;-) JEG skal i alle fall være med når påmeldinga kommer! Masse fint!

Ha en fin dag!

RoseSommer sa...

Dette var mye fint. Den ugla var litt skrekkinngytende. Tenk å bli vekket av den om morgenen!
Og har silikonmuffinsformene kommet i store også? Jeg har små, men de er ...ja, SMÅ. Og skilt kan en vel ikke få nok av. Dette blir spennende.

maska sa...

Så mye fint du har fått tak i til give awayen din.
Ha en fin dag.

Misemor sa...

Ja, det får en si! Dette er ikke dryss, dette er faktisk en hel interiørbutikk!!! hehe... Jeg drar på ferie til helga og får vel ikke meldt meg på denne Give-awayen, selv om jeg skulle hatt lyst. Men lykke til.

Men har du lyst å være med på min GI-BORT, så ta en titt innom meg. Reklamerer litt slik siden jeg ikke blir oppdatert på bloggrollene rundt omkring. =) Stor klem fra Misemor

Mie fra Mies Mirakler sa...

åååh så mye fint! dette blir spennende :) *♥*

Eline sa...

Hei.
I alle dager, så mye flott du har å gi bort da. Spennende med give-aways =)
Ha en fantastisk helg.
Klem

Bekka sa...

Oi oi oi, her var det jammen mye fint du har tenkt å gi bort! Gleder meg til å delta allerede :)
Ha en fin pinsehelg!
Klem fra Bekka