søndag 6. februar 2011

2 AWARDER OG LITT STRESS



FØRST: en god søndag til dere alle med mitt tulipanbilde ( ikke såååå lenge til våren kommer...)

Jeg er utrolig takknemlig fordi jeg har vært så heldig å motta hele 2 awarder med kort mellomrom nå - men det medfører jo (selvfølgelig) endel arbeid med awarder - jeg gjør gjerne det som går direkte på meg - men å dele de ut videre til henholdsvis 8 og 15 andre bloggere - det skulle vel bli 23 bloggere tilsammen hvis hodet mitt virker som det skal så seint på kvelden:)

VEL - DEN FØRSTE FØRST:  MOTTATT  26. JANUAR 2011 :)

Den fikk jeg av søte "TRINEPINESIN" - men her hørte det ikke med bilde (og det skal det jo gjøre - hun fikk heller ikke bilde - bare så dere vet at det ikke var hennes skyld) - Jeg prøvde å gjøre som mange gjør i den situasjonen nemlig å lete tilbake i de bloggene som hadde gitt den
(men den hun fikk den av hadde begynt ny blogg - og den andre var "borte"...sukk...)

Men her er i hvertfall det som man skulle gjøre:

1) Takke den man fikk den av
2) Skrive 8 ting om seg selv
3) Gi den videre til 8 andre blogger
4) Kontakte dem og gi beskjed om awarden

Det jeg vil gjøre her er å gi den videre til  bloggen: "KALI- EN VIMSES HVERDAG PÅ GODT OG VONDT" - rett og slett fordi hun er min datter :)

Er det noen som "kjenner igjen" reglene for denne awarden e.l. - og vet hvor bildet er å finne - så skal de 7 siste også få den av meg.
(Erfaringsmessig er det ikke lett å gi videre en award uten bilde)
De 8 tingene om meg selv skal jeg skrive i et annet innlegg - sammen med de svarene jeg må gi for award nr. 2.



HER ER MIN AWARD NR.: 2 - DEN FIKK JEG AV HERLIGE "LI/SMÅTINGENE" :))
MOTTATT: 5. FEBRUAR 2011 :)

Her er utfordringen til denne awarden:

1) Takke den du fikk awarden av
2) Fortelle 7 ting om meg selv
3) Gi den videre til (hjelp) 15 blogger i bloggrolleren min
4) Gi beskjed til de jeg har gitt awarden til

De 7 tingene om meg selv skal jeg skrive i eget innlegg sammen med de 8 tingene fra award nr. 1.

Jeg gir denne awarden til  "KALI- EN VIMSES HVERDAG PÅ GODT OG VONDT" - fordi hun som det står over - er min datter og har en flott blogg med varierte innlegg :)'

Her trenger jeg litt tid til å finne 14 stykker til - men jeg skal prøve - men nå er klokka over ett om natta - så det får vente til innlegget med "fortelle om meg selv" :))

GOD NATT - OG HA EN FIN SØNDAG - KLEM FRA MEG:)))

1 kommentar:

Trine sa...

He he .... ikke bare bare å få award, nei.
Tar endel tid også, men er jo koselig å bli husket på:)
Veldig mange å gi videre til da...
Ha en fin søndag:)