søndag 6. februar 2011

AWARDER DEL 2

HEI PÅ DERE:-)

NÅ SKAL JEG OPPFYLLE DEN DELEN SOM OMFATTER Å FORTELLE 8 + 7 TING OM MEG SELV - TILSAMMEN (hjelp) 15 TING!



 1) Jeg er født i løvens tegn

 2) Jeg er eldst av 3 barn

 3) Jeg elsker HUMOR - særlig den som får meg til å gråte av latter

 4) Jeg får abstinens uten håndarbeide av ett eller annet slag over litt tid

 5) Jeg beundrer NORSK LUFTAMBULANSE over alt annet - og en av de fineste stundene i mitt liv var da jeg jobbet med dem en periode for noen år siden

 6) Jeg har hatt en god dag - hvis jeg får bare ett menneske til å smile eller le

 7) Jeg elsker å gi bort ting som kan glede et annet menneske - eller fler

 8) Jeg har ikke støv på hjernen - og liker litt "sjarmerende rot"

 9) Jeg har tannlegeskrekk - minst 10. grads

10) Jeg har en sjelden genetisk lidelse som heter EHLERS-DANLOS SYNDROM - den "synes" ikke- men
i mitt tilfelle så går jeg ut av ledd rett som det er - eller får låsninger i leddene (så der fikk dere forklaringen på at jeg akkurat hadde finmotorikklåsing i hendene for litt siden...) - Det er bare smerter og går jo over etter hvert - men jeg må ha syndromet så lenge jeg lever - men jeg nekter å kalle det sykdom - dermed basta..hehe...

11) Jeg har bestemt meg for å leve alene (frivillig singel som jeg skrev i profilen) - etter at jeg mistet min kjære gode Henning - etter skadene han pådro seg i en kjedekollisjon i USA for ca. halvannet år siden -
noen mennesker kan bare ikke erstattes!!!

12) Jeg har 2 flotte barn - en datter på 30 og en sønn på 27 år - som jeg var alenemor for fra de var 10 og 13 år.

13) Jeg har fått en fantastisk svigersønn - og de 2 (selvfølgelig) nydeligste barnebarna i verden

14) Jeg beundrer alle som driver med frivillig arbeid - noe jeg selv også har drevet med en stund ...hehe.. jeg beundrer visst meg selv også da..tjihi...

15) Jeg elsker bøker ( men ikke kokebøker) - jeg er jo litt sånn "husmor extra light" nå som jeg bare har meg selv å ta ansvar for - men jeg kan lage mat og stelle kos og da er det "livsnødvendig" med en god bok - hvis jeg er alene altså..hehe...

PUUUH....


JEG KLARTE DET!!!  HURRA!!   IKKE NOE SPENNENDE AKKURAT MEN MÅ JO HOLDE LITT HEMMELIG OGSÅ....TJIHI....

SÅ SKULLE JEG GI AWARDENE VIDERE TIL - TILSAMMEN 23 ANDRE BLOGGERE -
JEG GA KALI- EN AV HVER - OG SÅ FÅR JEG BARE DELE AWARDENE MED DERE ALLE SAMMEN - FOR HVER ENESTE AV DERE FORTJENER EN PRIS FOR BLOGGENE DERES :)))
JEG HÅPER PÅ FORSTÅELSE FOR DETTE - DA DET BLE LITT I MESTE LAGET - MEN DET ER SANT AT ALLE DE BLOGGENE JEG HAR BESØKT VIRKELIG FORTJENER DEN!

Ha en fin søndagskveld - og en god award klem til deg (for du fikk den jo også av meg) - kos dere videre  i kveld:)))

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Godt jobba, ikke alltid like lett å svare på sånne utfordringer. ☺

Anonym sa...

Gratulerer med velfortjente awarder.
Ønsker deg en fin mandag.
Klem Mio