fredag 4. februar 2011

EN FLOTT FREDAG

HEI:)

I dag var jeg på kontroll hos legen med hendene mine - som nå i 3 uker har hatt en "finmotorikklåsing" i fingerne og...


HURRA!!! 
Jeg fikk "grønt lys" for å begynne å strikke og hekle igjen - det var bra for jeg har vært enormt angrepet av "håndarbeidsabstinens" - men jeg fikk beskjed om å ta det veldig forsiktig i begynnelsen.  Hvorfor er det alltid et MEN når ting ordner seg???...Hmmm...!

Gjett hva jeg gjorde straks jeg kom hjem ?



JEPP!   Men jeg tok det med ro - for jeg følte at legen liksom var "tilstede" - men den følelsen blir nok "borte etter hvert"..hehe...:)



Jeg har også tørket støv av symaskinen - for som dere ser over så er det mange praktiske ting du kan sy - tenk sydde skjerf - ja, det var en god ide!! 
Som jeg har sagt før :  Det er bare fantasien som setter stopper for alt det fine en kan lage:)



Åhhhh...nammenam... Nå skal jeg kose meg!!  Det håper jeg dere skal også - og så ønsker jeg dere en morsom fredagskveld :))  

KLEM TIL DERE ALLE FRA MIMMI ( som også feirer de 3 første salgene i den nye butikken)!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjekt du er bedre.
Blir spennende å se alt du lager.
Gratulerer med salgene.
Ønsker deg en fin helg, nyt den og kos deg masse med kreative sysler.
Klem Mio

Trine sa...

He he... stilige skjerf:)
Så bra at du er bedre.
Kjedelig å ikke kunne gjøre noe.
Kos deg i kveld:)

Cathrin sa...

Så flott at du er "friskemeldt"! Litt av noen skjerf, lurer på hvordan det ville sett ut om man tok seg en bytur med et slikt om halsen...hehe...
Ønsker deg en fantastisk flott og kreativ helg!
-klæm-

RoseSommer sa...

Skjønner deg godt; jeg har også vært på en personlig EU-kontroll idag og fått gode helsenyheter! Da holder vi en stund til!!
God helg!!!

Seascape sa...

Nå venter jeg å se bilde av deg, i før et slikt skjerf :-)) Ha en riktig fin helg. Klem

Li/Småtingene sa...

Hei!
Ville bare fortelle at du har fått en award!
Ta en kikk inn til meg :-)

Gratulerer med salg og friskmelding forresten!
Morsomme bilder som vanlig ;-)

Kos deg på lørdagskvelden!
:-)