mandag 21. februar 2011

ENDELIG EN LØSNING

Dere som har fulgt meg en stund har lest (og sett) at jeg har problemer med å få fotografert fargene på det jeg legger ut perfekt!
Det er noe jeg har ergret meg over i lang tid - rødt blir orange - også mørk rosa blir orange.
Jeg har kjøpt meg nytt fotoapparat (med samme problem)!
Nå er det jo ikke så farlig med "vanlige" bilder - bare utrolig irriterende - men når jeg skal legge ut ting for salg i GROBUtikken - ja, se det er et stort problem!!

Jeg har heklet 11 kurver til nå (+ 1 stor) som jeg ville legge ut til salg - men fargene ble bare nogenlunde - så hva skulle jeg gjøre?
Plutselig fant jeg det ut i går formiddag - og satt i gang...hehe...

Et fargekart (som jo kan scannes)!!!
Det var en kjedelig jobb å hekle alle de bitte små rundingene - og ikke minst feste alle trådene - men nå er det gjort:)


Skulle bare ha tatt det liggende - men da jeg oppdaget det hadde jeg allerede skrevet fargenavn under all de 22 fargene - men nå kan man da i hvertfall se fargene ordentlig - og det er det viktigste!

Når jeg legger inn kurvene mine etterhvert i GROBUtikken (noen er allerede solgt) så skriver jeg bare fargenavnet under - og så kan den som er interessert se den fargen bedre ved å trykke på fargekartet (da blir det forstørret, og man klikker da bare på "tilbakepilen" etterpå) og da ser dere den "riktige" fargen - problem løst...hehe..!

Det var større respons på disse kurvene enn jeg hadde drømt om (etter innlegget om dem her på bloggen)
så jeg fikk en del bestillinger - derfor har jeg vært opptatt de siste dagene - men nå kommer det straks noen i butikken også!
Hvis du vil kjøpe en slik kurv - men ikke vil ha noen av fargene som er lagt ut til salg - så bare send en bestilling på en av fargekartets farger til E-post adressen til GROBUtikken (Adressen finnes i sidebaren inne på butikken).

Her er et lite bilde av kurvene ( de kommer i butikken om noen dager) :



Limegrønn - orange og turkis................

Ha en skjønn og fargerik mandagskveld alle sammen - med eller uten kurver:)

MIMMIKLEM!

4 kommentarer:

Trine sa...

Utrolig søte kurver:)
Ha en fin kveld.

Seascape sa...

Kjempe søte disse kurgene dine. Så lurt det var å lage fargekart. Fotoaparatet jeg bruker liker ikke når været er for tungt eller det begynner å bli kveld. Så jeg velger å ta bilde ute på dag tid, da blir bildene ganske bra.
Det kan være lurt av deg å legge fargekartet i sidebaren. Da er det enkelt for andre å finne det. Ha en riktig herlig dag. Klem

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Nydelige kurver,skjønner godt at det er mange som vi kjøpe de:)
Ja her fikk du jobben,men da ser en jo fargen godt!!

Takk for gode ord og lykke ønskninger.
Er hjemme igjen,og alt er bra nå:=)

ha en fin ny uke!!

Klem Linda:)

Anonym sa...

Nydelige kurver du lager.
Så smart med fargene, men litt av en jobb du har hatt.
Ønsker deg en fin onsdag.
Klem fra Mio