mandag 23. mai 2011

NY KONKURRANSE ( GIVE AWAY )

Hei på dere:)

Ja - da er det klart for neste " GJETT DYRET " - konkurranse hos meg - DEL 3 av 6.

For dere som er "nye" i denne konkurransen - den går ut på å gjette det "NORSKE" navnet (eller det navnet som blir brukt i Norge) - altså IKKE det latinske navnet - på et dyr!

Hver uke i 6 uker blir det lagt ut et bilde av et dyr her på bloggen - og det er om å gjøre å gjette navnet på dette dyret - og sende svaret på E - POST til meg før fristen går ut ( E-POSTADRESSEN STÅR NEST ØVERST I HØYRE SIDEBAR)!!!
Dersom du i tillegg linker til DENNE siden på bloggen din - skriv da i kommentarfeltet her at du har linket med tekst!

Jeg tar raskt noen regler her:

3 LODD for rett (norsk ) navn på dyret - (du kan gjette så mange ganger du vil) på E-post!!!
2 LODD for å linke med tekst til denne siden på bloggen din (men husk at du MÅ linke på nytt igjen til neste dyr i neste uke  derfor 2 lodd)

De rette svarene som kommer inn blir notert etterhvert med 3 eller 5 lodd - og trukket rett etter fristen hver uke.
Hver av de 6 deloppgavene blir da trukket hver for seg - SÅ du kan IKKE være med på tidligere "deler".
Dersom det er en uke ingen har rett svar så blir premien lagt til neste oppgave - og har vi en vinner da - så får denne personen 2 gevinster osv... til konkurransen er over.

Nå er det 4 dyr igjen - og dersom ingen klarer å gjette noen av disse - blir det trukket ut en av dere som har deltatt på konkurransen - som da får 4 gevinster.

(Jeg har laget en link med bilde øverst i venstre sidebar - men den skal ikke brukes av dere - da det "bare" er en link til konkurransereglene.)

JEG HAR LAGT UT LINK I HØYRE SIDEBAR TIL DEN PÅGÅENDE KONKURRANSEDELEN!!!

VEL - jeg skrev visst i trekkeinnlegget igår at denne ukas dyr skulle bli lettere enn den forrige - og det håper jeg  det er:))


HER ER DENNE UKAS LINK ( bilde med tekst) :



Konkurranse - give away hos Mimmi -  TREKKES :  søndag den 29. mai - etter kl. 18:00!!!


Legg merke til at tidsfristen er satt til kl. 18:00 ( og IKKE kl. 20:00 som tidligere).


HER ER UKAS DYR ( mandag, 23.5 til søndag, 29.5 ):




UKAS TIPS: "ikke la deg lure"  og  legg merke til det morske (litt sinte) draget i ansiktet og navnet er 2 - delt ( altså navn på 2 ord ).

OBS!!!  DET HOLDER IKKE Å SKRIVE FROSK/PADDE - DET SKAL VÆRE NAVNET PÅ ARTEN/TYPEN!!!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!

MIMMIKLEM :-))

3 kommentarer:

Helene sa...

Huff, denne så ekkel ut, men jeg skal nå prøve meg likevel :)
Den forrige var aalt for vanskelig for meg, så vi får se om ikke jeg klarer denne her :)

klem

maska sa...

Da har jeg prøvd meg på denne.
Ha en fin dag.

Rødhette sa...

Sånn, da er svaret sendt deg, og link til konkurransen ligger på bloggen min. :)