onsdag 22. september 2010

7. FAR I HUSET ER PÅ BESØK

                                           Ja barnet mitt - her trives jeg veldig godt.. eeeee...


ER HAN IKKE BARE SKJØNN?

DET ER MIN MORFAR FRA TELEMARK SOM HAR SKJÆRT HAN UT!!  STOLT JEG!!!

Han henger høyt oppe i taket mellom stua og kjøkkenet hos mine foreldre. Stua er bak han - og det er tre trappetrinn ned dit fra kjøkkenet - så "gamlefar" ser det meste.
Han har hengt der - i barndomshjemmet mitt - så lenge jeg kan huske og jeg rett og slett elsker ham!
(Legg merke til det lille fine hørerøret).

Jeg fikk tillatelse av moren min og vise dere ham.
Morfar var en utrolig kunstner, men treskjæring husker jeg han best fra - og alle Trollhistoriene hans.
Morfar er dypt savnet - men lever videre i "figurene sine"

MÅTTE BARE DELE HAN MED DERE :)

Ingen kommentarer: