søndag 26. september 2010

"GØY MED BLOGGFØLGING"

Ja, her sitter jeg da - optimistisk - og skal legge meg til som følger på noen blogger ( for første gang uten hjelp).

Jeg har tunga riktig plassert i munnviken og et enormt optimistisk blikk på skjermen.
Dette er da ingen sak!
Jeg lyktes med den første bloggen - og egoet steg til himmels, men ikke for så lenge.

Jeg har nemlig klart å legge meg til som følger på min egen blogg også..ER DET MULIG..??
Nå trenger jeg hjelp fra KALI altså!

Har prøvd å få slettet det selv, men uten hell!  Her trengs det en pause tror jeg..hehe...

Det er ikke den ting jeg klarer - som det heter :))

1 kommentar:

Hegeslilleboble sa...

Du er jo blitt kjempeflink allerede!!

Takk for svar angående opplasting av bilder, men jeg får det ikke til altså. Jeg gjør alt dere andre sier, men bildene vil ikke lastes opp om det står aldri så lenge og laster. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArg, blir irritert på sånt altså. Får jo ikke laget skikkelige innlegg... jaja, nok utblåsning! :) sorry;).

Har nå lagt deg til i blogglista mi også;). Ha en fin dag videre!