søndag 19. september 2010

"Alt gikk galt"

Jada.... det meste gikk galt fra fredag og til nå. 

Jeg tok bilde av gaven til give awayen min på fredag, og bildet ble såååå bra.  Nå skulle det overføres - Jippi - jeg var for alvor i gang!
MEN NEI DA!

Kameraet mitt streiket rett før bildene skulle overføres til PCen!
Nei dette var bare en dårlig spøk tenkte jeg - og prøvde å finne ut av det. 
Jeg grep jakka, og satte kursen for butikken med håp i sinnet.
Det var kaputt - lønte seg ikke å reparere (selvfølgelig). Siden det var rett før stengetid så rakk jeg ikke mer da.
Ellers kunne jeg jo ha gått i en fotoforretning og spurt om de kunne prøve å få noe frem på minnebrikken,.
 Da jeg slukøret inntok heimen - og satt meg foran PCen - VAR NETTET NEDE!!!
Er det mulig???? 
Jeg forteller ikke mer om denne, og følgende dag jeg - for det skal jeg spare dere for - men nå er både humøret og nettet oppe å går igjen :)

I morgen skal jeg kjøpe meg nytt kamera :)
Bildet av min GIVE AWAY kommer i løpet av et par dager (håper jeg - sukk).

KONKURRANSEN FØR GIVE AWAYEN ER NÅ AVSLUTTET!!!
Resultat: RØDHETTE hadde rett på begge konkurransene - så GRATULERER: 2 pluss 2 ekstralodd til deg. (Husk at du må være med å "ta" lodd når den begynner for at ekstraloddene skal regnes med).

GIVE AWAYen starter når bildet er lagt inn!

Tross min hittil rotete blogg har jeg fått mange hyggelige kommentarer - DERE ER SÅÅÅ UTROLIGE!!!
Samt at 6 stk. har lagt seg til som følgere... snufs - jeg er rørt!

Jeg holder nå på å strikke Barbietøy og lage småtroll bl.a.
SÅ BARE VENT TIL JEG HAR KJØPT KAMERA I MORGEN - da blir nok bloggen litt mer spennende!

Når Kali kommer hjem skal jeg få henne til å hjelpe meg til å reklamere for dere - og legge meg til som følger. Jeg er allerede lagt til som følger (uten bilde dengang) ett sted - men siden det var for å lære det ble det bare med den ene gangen. Hun trodde det holdt med 1 gang - jeg har 9 tommeltotter og 1 værkefinger når det kommer til "datating".

Ha tålmodighet med meg, mine damer, jeg skal klare det!

1 kommentar:

Shy sa...

Det er mykje å lære innpå her. Og blogging tek litt tid, iallefall i starten, når ein skal få til alt det tekniske. Seinare vert ein gåande å tenke blogg heile tida ...;)
Lykke til!