mandag 27. september 2010

TRØBLETE BILDEPROGRAM

Ja, sånn er det! Når man har lært seg en ting så blir det forandringer (som helt sikkert skal være enklere).
Nå skal jeg prøve å legge inn et bilde på bloggen, for å teste om jeg klarer å overføre ett.
Det er flere som har problemer med dette, og jeg har prøvd - og fått det til - men jeg har jo ikke prøvd å overføre det hit til bloggen.  Jeg har bare "testet" det, og slettet det.
Derfor kommer det forhåpentligvis et bilde her nå!

En koselig Koala smiler som et "hurra - du fikk det til" til meg!  Nå har jeg skrevet ned steg for steg hvordan jeg gjorde det - nå vet jeg hvordan neste gang!

Jeg er egentlig for gammel til sånne forandringer, men nå fant jeg det ut!

3 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Så bra at du fikk det til iallefall. Jeg gjør alle trinn som jeg skal, men det laster og laster- blir aldri ferdig. Nå har jeg skiftet nettleser og prøvd å laste fra mine filer i 10 minutter.... Bildet står bare der og laster.... skjer ingen verdens ting... Blæh. Jaja, gjerne det går bedre i morgen. Takk skal du ha uansett:)

salige lavendel sa...

Jeg hadde problemer med å laste opp bilder i går jeg også. Det hender at man gjør alt riktig, men at blogger ikke virker som den skal. Som regel er det et forbigående problem. I går måtte jeg laste ned bildet 5 ganger før det kom på skjermen.

Hegeslilleboble sa...

Det er ikke samme problem vi har. Hun får lastet ned bildet, mitt blir aldri ferdig lastet....

Jaja, prøver igjen:)