torsdag 30. september 2010

MIMREBILDER


Jeg ser så mange fine bilder av barna deres her inne i bloggeverden, og føler meg litt "gammel".
Mine barn er jo voksne! 
De har klart seg bra, og jeg er stolt av det:)

Så slo det meg - jeg kan jo vise noen bilder av mine barn når de var små også, vel?
Jeg begynner med førstefødte - min fine datter.
Bare se på disse bildene fra sommeren 1982 - på besøk hos hennes oldeforeldre i Telemark:

En trygg oldemorshånd å holde i når man bare er ett og et halvt år.
Her skal det lekes ute med oldemor.
(Verandaen hadde betonggulv så her ble det lagt ryer - hun kunne jo falle...)

En liten kurv med matpakke og saft hørte også til
når man skulle ut i hagen.

Min datter elsket oldeforeldrene sine - og hun skulle få beholde oldemor helt til hun ble voksen.

Nå skal jeg se om jeg kan få lagt inn ett bilde til fra denne helgeturen...






Dagen etter ble det en spasertur i vogna.

Det var ikke lett å få min datter til å sitte i vogn - men når det var oldemor som skulle trille - ble det ett klart
unntak :)

P.S.
Nå har jeg igjen problemer med at ett av bildene "hopper" opp til toppen av artikkelen. Jeg hadde satt det inn ved siden av "trillebildet".
Litt kjedelig, men lurer på om det kan skyldes "omleggingen" til Blogger - eller hva?
Har noen av dere dette problemet?

Ha en mimrefylt kveld :)

2 kommentarer:

Shy sa...

Kjekke bilder :)
Kan ikkje hjelpe deg med bildeproblemer.
Mykje nytt å lære innpå her.

Kali- sa...

Fine, fine oldemor! ♥ Jeg savner henne sååå!
Takk for mimrestunden, mamma! ♥

Bildene legger seg riktig dersom du velger ett og ett bilde. Altså... Du laster opp ett bilde, legger det inn i innlegget der du vil ha det, setter markøren (den blinke-streken som du setter der du skal skrive, veit du), laster opp et nytt bilde og sånn gjør du helt til alle bildene er lagt inn og plassert der du vil ha dem. Det tror jeg skal funke fint.
Det måtte jeg gjøre i den lange avhandlingen fra Berlin+loppemarked+tur til mormor og beste :)