torsdag 16. september 2010

NY KONKURRANSE FØR GIVE AWAY

Beklager så mye - men jeg må la den første konkurransen utgå.
Rødhette du svarte rett så du får 2 tilleggslodd det er notert!!

Jeg må dessverre gjøre litt om på reglene: når dere vet/tror dere vet svaret så må dere skrive - Jeg tror svaret er.........
På den måten får alle en sjanse til å svare det de tror.  Vennligst ikke legg til kommentarer om at dere har hørt den før eller lignende for da vet jo alle at akkurat det er riktig svar.

En takk til deg Rødhette for at du gjorde meg oppmerksom på dette =)

Håper denne er vanskeligere:

Når skjedde det store togrøveriet i England - da en bande på 12 personer røvet nattexpressen fra Glasgow til London - med 12 millioner pund ombord.

Denne er nok litt mer avansert håper jeg -  derfor noen "spor" - Det var 8. august, men hvilket år?  (historisk begivenhet i Englands historie).

GI MEG RIKTIG ÅRSTALL OG DERE BLIR 2 EKSTRALODD RIKERE.  (Dere kan svare så mange ganger dere vil, men bare en gang med samme svar)

LYKKE TIL!!!

Alle riktige svar blir selvfølgelig premiert med 2 ekstralodd til min give away.

Her kan du også være med KALI - for denne har jeg vilkårlig valgt - og så vidt jeg veit har du ikke hørt den før - nettet er bra til mye det =)

1 kommentar:

Rødhette sa...

Jeg tror svaret er......... 1963.
Blir det fire ekstralodd tilsammen? Hvis det er riktig, altså.
:)