torsdag 16. september 2010

"Barnesykdommer"

Jeg håper dere som stikker innom holder ut med alle "barnesykdommene" som oppstarten av denne bloggen får.
Det er ikke bare bare for en PC-nervøs 52-åring med startproblemer å skulle prøve seg på egen hånd, men det må jeg jo hvis jeg skal bli flink til dette.
Det blir bedre når jeg lærer mer om hvordan jeg legger inn andres give avayer (jeg har klart 1, men da var Kali her å rettledet meg). 
Mitt mål er å bli "en av dere" - for det er jo kjempegøy - men har ikke helt taket på det med bilder og overføringer fra andre blogger, for å reklamere for dere.
Så her sitter jeg med tunga ut av munnviken og prøver, og feiler og holder på...sukk!

Jeg skal snart ha en give away - men jeg har igjen å ta bilde av gaven og legge den inn. Jeg fant på at jeg skulle ha en konkurranse først - slik at de som ville være med på give awayen min (siden få kjenner til bloggen min ennå) kunne sikre seg noen ekstralodd. 
Ekstraloddene(hvis dere vinner noen) blir da lagt til de loddene dere "tar" under give awayen.
Jeg kommer til å bruke den "vanlige" måten - med 1-3 lodd, som jeg har sett at de fleste bruker. Blir dere ikke med på give awayen er ekstraloddene ubrukelige.  Så bli med da vel - og hjelp meg i gang..smiske, smiske.

Nå skal jeg røpe hva min Give Away er... fanfare...
Denne gangen er det damenes tur - ET SJAL OG EN LITEN LUE. På lua er det festet en heklet blomst med en nål - så blomsten kan tas av og brukes på sjalet hvis dere vil det - eller bare brukes på noe annet.
Jeg har valgt en nøytral farge som jeg tror passer de fleste.

Konkurransen går helt til bildet av gaven kommer opp på bloggen.

Så bli med å gjett (hvis du ikke er sikker) - hvis ingen har rett svar blir det trekning her også!

LYKKE TIL _ JEG ER IMPONERT OVER BLOGGENE DERES  =)

3 kommentarer:

Rødhette sa...

Høres ut som en flott gi-bort! :)

InstatreffNorge sa...

Det tar litt tid å komme igang, men når du først er i gang så går ting suuuperfort;) Velkommen til blogglandia, det er så koselig her inne. Masse nydelige, snille damer:) og sikkert noen menn;)
Jeg legger meg til som følger, så da blir det vel 2 lodd:)
Bare å spørre om du lurer på noe forresten;)

Ha en flott helg!

Klem Lise

salige lavendel sa...

Neimen så gøy med en ny blogg =) Spennende å se hva som skjer her etterhvert.Lykke til med å knekke kodene, og husk at bloggeverdenen er full av hjelpsomme folk, så det er jo bare å spørre hvis det er noe du trenger hjelp til. Høres også ut som en skjønn giveaway du har! Jeg legger meg til somm følger jeg.