onsdag 15. september 2010

Prøvebilde

Mine  kjære barn.

YEHAAAA!  Jeg klarte det!!!

Hva er vel en blogg uten bilder?

Man lærer så lenge man lever - heter det.  Jeg har fått helt ny PC av mine foreldre til fødselsdagen min, og selvfølgelig var den utstyrt med "alt det nye" - noe den gamle ikke var.  Nå har jeg prøvd å få lagt inn bilder i bloggen i 2 dager, men først nå fikk jeg det til...STOLT = )

I mellomtiden har jeg også holdt på å arbeide med min første GIVE AWAY - noe til damer eller store jenter - denne gangen.  Kommer om ikke så lenge!

Hørte det var interesse for Barbietøy rundt omkring - vær tålmodig - det blir det mye av!!
De fleste har vel fått med seg at jeg er moren til KALI - ta en titt inn på bloggens hennes så ser dere noe av Barbietøyet jeg har laget til barnebarnet mitt.
KALI er en snill datter som har hjulpet meg til å få i gang denne bloggen - men dette bildet av KALI og broren har jeg klart selv. (skryte).
Var ikke KALI æh... søt der?

1 kommentar:

Kali- sa...

Heh. Fantastisk...!
Der var vi julebukker, husker jeg :)

Flink du er, mamma :)

Klem fra din aller, aller snilleste datter ;)