lørdag 25. september 2010

STOFFER I HEIMEN

Hjelp - Hurra!!!

Nå har det kommet nok et billass med stoffer til meg.
KALI og jeg har en ivrig giver når det gjelder stoffer og garn - og nå kom altså nok en ladning til heimen.
Sist KALI var her tok hun med seg noen store sekker, som hun "trengte" - dvs. det passet bedre til hennes formål enn mitt.
Denne gangen har det kommet mest til mitt bruk, hehe:)
Her skal dere få se en liten del av det sist ankomne:


Ja, som dere ser er det litt for enhver smak.  Det er i tillegg en kasse med julestoffer og ensfargede stoffer - pluss mye, mye mer..

Sukk - hvor er sofaen min?
Heimen ser nå ut som den er møblert med hjulvisp!

Hvis det er noen som lurer på hva jeg skal gjøre i helgen , så skal jeg først grave frem sofaen!

Ting som skal  gjøres lista mi begynner å bli lang - Stua skal males (med tid og stunder nå). Det ene soverommet også - MEN nå ser det ut til at jeg må rydde endel først :)

Skal ikke klage - hobbyrommet mitt er stappfullt til vinterens mange sysler - jeg gleder meg!

Ha en "stoffri" helg!

Ingen kommentarer: