lørdag 22. januar 2011

BILDERYDDING MED MIMRING

Hei på dere:)

Har akkurat tatt meg en liten pause i skiskytingen på TV - og tenkte jeg skulle vise dere et bilde av min kjære sønn - som jeg fant mens jeg ryddet i gamle/og ikke fullt så gamle bilder - mens jeg så på jentenes stafett.



Dette er ett av yndlingsbildene mine av "minstemann" - her er han 6 år gammel !!
Og..hm...vel - nå er han 27 år - så tiden flyr - noen ganger altfor fort!!
Han er fremdeles mørkhåret - men "fregnedrysset" er borte.
Ellers er han fremdeles den glade gutten - som titt og ofte ringer meg "bare" for å si at han er glad i meg - og savner meg..sukk...jeg savner han også - han bor over 60 mil borte så det er ikke så ofte vi sees!

På den tiden dette bildet ble tatt var han mye i aviser/ukeblader og TV - og dette er tatt i en slik sammenheng av fotograf  TRUDE NERGAARD ( husker ikke hvilket media) - og det er nok derfor det er i sort/hvitt!  Vil ikke si noe mer om dette annet enn at han var (og er ) min lille helt:)

ØNSKER DERE ALLE EN GOD HELG - og en klem til hver og en av dere:)))

3 kommentarer:

FruHellstrøm sa...

Så herlig å titte litt tilbake på gamle bilder :)
Ja, tiden den flyr jo så alt for fort, og spessielt etter at det kommer småfolk i heimen ;)


Så koselig at du blir med på min Kjærlighets Give Away :)

Ha en nydelig kveld:)
Klem Tina

Trine sa...

Koselig bilde.
Ja tiden går altfor fort.
Merker det spesielt på ungene.
Ha en fin lørdagskveld:)

Seascape sa...

Herlig bilde :-) Ja det er på ungen vi ser hvor tiden flyr. Ha en riktig fin helg. Klem