mandag 3. januar 2011

MITT FØRSTE BLOGGSUKK I 2011

FØRST : GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE SAMMEN :)

Før jeg avslutter jula helt vil jeg gjerne dele et lite "julesukk" med dere fra boka: "Hverdagens visdom" fra Cappelen Fakta - som handler om (og heter) - Mennesker fra 5 - 95 om hva livet har lært dem.

I denne boka er det samlet sitater fra barn og eldre og alle sitater begynner med: Jeg har lært at.....

En godt voksen mann skriver :

" Jeg har lært at det finnes fire stadier i livet:
Når du tror på julenissen
Når du ikke tror på julenissen
Når du er julenissen og
Når du ser ut som julenissen"

Ja det er vel noe sant i det...hehe...!

Jeg har tilbrakt det meste av tiden med å forbrede håndarbeidsbloggen jeg nå har planer om å komme i gang med.  Strikket og heklet mens jeg har skrevet ned hvert trinn i arbeidene - for jeg hadde tenkt det skulle være selvkomponerte ting og klær og leker osv...
Selvfølgelig blir det annet arbeid også - men det kan jeg jo ikke selge!
Planen er nemlig at jeg skal gå sammen med en annen "bloggdame" og selge arbeidene hennes og mine her på nettet - men det kommer jeg/vi tilbake til litt senere.

Jeg har tenkt å legge ut bilder av arbeidene etterhvert - og håper dere gir meg kommentarer om dere synes det er noe dere tror er salgsbart - så får jeg lage opp litt til "butikken" blir en realitet - og da håper jeg dere er ærlige og ikke bare snille i vurderingen deres! - Husk kommentargavene mine gjelder ikke bare rosende ord, men også ærlig kritikk:)

I MELLOMTIDEN KAN DERE JO VÆRE MED PÅ GIVE AWAYEN MIN ( LINK ØVERST TIL VENSTRE) - GJETT I VEI :)))

Ha en koselig mandag alle sammen - jeg dukker plutselig opp igjen :)

Klem til hver og en av dere fra meg:)))

3 kommentarer:

June J. Larsson sa...

Hei og godt nytt år!
Det er mye lærdom i gode sitater, og den gamle mannens funderinger rundt julenissen er det så absolutt mye sannhet i! :)

Jeg skal følge med på det du legger ut av kreasjoner...men jeg er forferdelig dårlig på strikking og hekling sjøl - og dermed svært lett å imponere på den fronten. Så mine tilbakemeldinger blir dermed tuftet på smak og behag...ikke faglig vurdering! :))
..men man er da kanskje potensiell kunde allikevel! ;)

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Bekka sa...

Jeg vil ønske deg og dine et godt nytt år og takke for koselige hilsener og inspirasjon fra deg i året som har gått. Jeg gleder meg til å følge deg og bloggen din videre i 2011! Klem fra Bekka

No.15 sa...

Innom for å ønske deg et Godt Nytt År!! Håper starten på det nye året har vært supert.

Ha en fin kveld.

Klem fra Lise :)