mandag 10. januar 2011

NOEN OPPLYSNINGER

Hei på dere:)

Her kommer det noen opplysninger fra meg sånn i all hast:

1) Mens vi forbreder butikken min/vår kan jeg opplyse at det som skal selges (som dere etter hvert vil se på bloggen) ønskes kjøpt før "alt er ordnet" - kan bestilles via mail hos meg.
Mailadressen min (privat) står nederst på dette innlegget!

"BUDDY" jakka i forrige artikkel selges for kr 280,- pluss porto!
Det gjelder kun den jakka - senere jakker blir noe dyrere.

2) Det vil også bli solgt "private lopper" i butikken - og bøker.
Grunnen til dette er at jeg flyttet fra et stort hus og inn i en liten tre-roms leilighet for noen år siden - og da jeg for litt siden ryddet i kjelleren fant jeg så mye fint (som jeg dessverre ikke har plass til lenger).
Det er fine feilfrie ting som jeg lenge har hatt lyst til å selge - men det har ikke blitt til det - før nå.
Der er det noe for enhver smak.
Jeg har dilla på bøker (har hatt det hele livet omtrent) og har ikke plass til alle i bokhyllene mine - så her blir det boksalg også!

3) Skal nå få en innføring i linking (endelig) - og E-post adresse vil bli lagt ut i sidebaren min senere så dere kan få tak i oss vedr. "forhåndssalg" (før vi kommer i gang ordentlig).
Foreløbig kan dere benytte min e-post adresse under!!

E-mail: gelisahe(a)online.no

Ha en fin dag - og GOD BEDRING til dere som sliter med sykdom nå!
 PS.
Husk give awayen min - det er ikke så mange som er med ennå - så sleng dere på:) DS.

KLEM FRA MEG TIL HVER OG EN AV DERE:)))

2 kommentarer:

Martilie sa...

Så mye spennende som skjer hos deg/dere :)

Lykke til med butikk :)

Jakken under er bare super-skjønn..

Ha en flott dag!

Klem fra Tove

♥ Mys ♥ sa...

Bøker?
Hørte jeg noen si boksalg?
Nå er jeg nysgjerrig på hvilke altså:)))
*Klem fra Inger*