søndag 30. januar 2011

NY GIVE AWAY HOS MEG

HEI PÅ DERE:)

Siden det er en god del arbeid med å fylle GROBUtikken for tiden - har jeg litt dårlig samvittighet over at det går ut over denne bloggen min!
Derfor kjører jeg like gjerne i gang en ny GIVE AWAY - og håper dere har lyst til å bli med:))


Premien består av to bilderammer som er leddet sammen (de kan stå på bordet eller også lukkes "som en bok" bilde mot bilde og ta med seg i en veske e.l.) - Rammen er i tre og kan males hvis fargen ikke passer.
I tillegg er det en film (uten aldersgrense) "Shrek den tredje" DVD - med ekstramateriell og norsk tale.

Det var litt vanskelig å få et bra bilde her da gevinstene har plasttrekket fra butikken på seg - men jeg ville ikke ta det av.




Her er et litt bedre bilde av rammen!   Målet på bildene som passer inn i rammen er: 10 x 10 cm.

Denne gangen ville jeg ha med en gave til barna også - men hvis du ikke har barn eller har filmen fra før - så kan det jo bli en fin gave til noen du kjenner:)

BRUK ØVERSTE BILDE VED LINKING!

Reglene er som følger:

1 lodd for kommentar (har du ikke blogg så oppgi e-postadr. under kommentaren)
1 lodd for følger av denne bloggen
1 lodd for følger av GROBUtikk - bloggen
2 lodd for bilde med link til din blogg

Du kan da ta totalt 5 lodd (oppgi hvor mange lodd du tar i kommentaren)!!!

TREKKES SØNDAG 20. FEBRUAR 2011  -  LYKKE TIL!!!

20 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Ja, jeg har fått presang!!!
Verdens kuleste kopp :-))
Du er gull, Mimmi!

Trine sa...

Prøver lykken igjenn jeg.
3 lodd til meg.

Nita sa...

Jeg er med vet du og tar 2 lodd ;o)

Fortsatt god søndag!!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Min veske kostet 49 kr. når jeg selger mine brukte vesker på søndagsmarkedet tar jeg som regel mellom 20 og 50 kr. for de, men mine vesker har jo som regel aldri kostet mer enn 199 nypris. Sikkert mange som er interessert i vesker :) Pakken er komt, men ungene er ikke hjeme i helgen, får en hjem i morgen og en på tirsdag :) *♥*

maska sa...

Blir gjerne med og trekker 2 lodd her.
:)

Bekka sa...

Hei - jeg vil gjerne være med og tar 4 lodd :)
Klem fra Bekka

Hilde sa...

Hei! Jeg tar 3 lodd :-)

Lillian sa...

hei hei

jeg tar ett lodd....
koselig!!

Li/Småtingene sa...

Hei! Jeg blir gjerne med på giveaway, jeg!
Tar ett lodd denne gangen ;-)

:-)

Hegeslilleboble sa...

Heihei, tar fire lodd jeg!!!

RoseSommer sa...

Hei, tar gjerne 2 lodd, jeg. Og god helg til deg!

Anonym sa...

Så gøy, og fine premier
Tar gjerne fem lodd
ha en fin lørdag
/myr

Mie fra Mies Mirakler sa...

Må visst ha vært helt i svime når jeg kommenterte her over jeg, glemte å skrive at jeg SÅKLART er med på giveaway og det med 5 lodd! tvi tvi :) *♥*

familjen & inredning sa...

3 lotter.
Har länkat till min blogg.
Ha en bra dag!!!
Kicki

indie sa...

Jeg tar to lodd. Håper du har en fin dag :)

Huldra sa...

Spennende lotteri som jeg gjerne vil delta med to lodd i. Sender en hilsen her, og har linket deg opp inne hos meg.

Ønsker deg en riktig god helg! :)

reSIRIkulert sa...

Eg vil gjerne vera med, og tek 2 lodd i give away'en din :o) Kryssar fingrane for at lukka står meg bi..

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 5 lodd. Her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/02/ny-giveaway-hos-grobu-mimmi.html

God helg!

Klem

Helene sa...

For noen fine premier! Jeg blir selvfølgelig med, og tar alle 5 loddene, jeg :)
Gleder meg til å følge begge bloggene fremover! :)

klem

En rosa fugl sa...

Tar ett lodd jeg:) Filmen er gøy, skulle gjerne ha vunnet filmen slik at jeg kunne sett den igjen:)