tirsdag 18. januar 2011

MASSETREKNING


JA - Da er det klart for trekninger her hos meg - og ikveld er det hele 7 vinnere som skal få en gevinst hver:)

Men først til GIVE AWAY - konkurransen - HER ER DET FERDIGE PRODUKTET:
JA - DET BLE EN KURV - TRODDE DET SKULLE BLI UMULIG Å GJETTE DET MEN NEIDA -
dere er utrolig flinke altså :)))

Kurven er heklet så tett at den kan romme nesten "hva som helst" - mål: ca. 14,5 cm. høy og ca. 54 cm i omkrets - Den har hullrad med bånd igjennom og et lite sølvhjerte nederst på hver "båndende" - den kan vaskes i 60 grader i maskin MEN da MÅ hjertene tas av (tror ikke de tåler vask)!!

Det var 5 stk. som gjettet riktig (tok med brødkurv også) - fordelt på 11 lodd!!!

OG VINNEREN AV HOVEDPREMIEN BLE: ELISABETH - INNERST I VEIEN - gratulerer:)))
Du vant denne kurven - MEN den kommer ikke alene - den blir fylt med noen overraskelser!!!

SÅ VINNERNE AV DE 2 TRØSTEPREMIENE - SOM BLE:

1)  TRINEPINE
2)   MARTILIE

GRATULERER TIL DERE :)))

SÅ VAR DET VINNERNE AV FØLGERTREKNINGEN:

1)  INGUNN - "HVERDAGSPERLER"
2)  SEASCAPE

GRATULERER TIL DERE :)))

TIL SLUTT VAR DET VINNERNE AV KOMMENTARENE TIL MEG (2 stk. denne gangen):


Den første kommentaren var fra "SNUSKEBASSA"  den 4. januar 2011 - Begrunnelsen er at da jeg gikk inn på bloggen hennes den dagen og leste at hun hadde mistet et familiemedlem - ja, så "klarte" jeg ikke å skrive noen kommentar til henne for jeg visste ikke hva jeg skulle skrive - og det gjorde så vondt - så jeg gikk inn på min egen blogg igjen - og da fikk jeg se at jeg hadde fått en ny kommentar - jeg åpnet opp og fikk se at det var hun som hadde skrevet en "rosende kommentar" til meg!  Det er vel ingen som er uenig med meg vedr. denne vinneren?!!!

Den andre kommentaren kom fra "JALMARS KJØKKEN" den 7. januar 2011 - under mitt innlegg " TRUSSEL FOR HELGEFREDEN" - og var en laaaang humoristisk skrevet kommentar som virkelig fikk meg til å le (ta en titt på den bloggen - den er ny - og kjøkkenet er verkstedet hans - og måten han skriver på er ironisk og morsom - synes jeg da)!
Dere finner han i bloggrolleren min:)


JA - DET VAR DET FOR DENNE GANG - BARE EN LITEN TING TIL SLUTT:

De som har vunnet må gi meg adressene sine (min mailadresse står øverst til høyre på bloggen her) eller gi meg deres under kommentarer!

Hva dere har vunnet blir en overraskelse - innholdet i kurven til hovedvinneren også - det er opp til dere om dere vil vise det på bloggene deres:)
Gevinstene kommer i posten en gang i løpet av neste uke :)))

TIL DERE SOM IKKE VANT  - OG ALLE I BLOGGLANDIA SOM TITTER INN - DET ER ALLTID EN ELLER ANNEN TREKNING HOS MEG MED UJEVNE MELLOMROM :)))
KLEM FRA MEG TIL DERE ALLE SAMMEN:)))

8 kommentarer:

Martilie sa...

Tusen takk! Jeg er kjempeglad og utrolig å vinne igjen hos deg :)

Har sendt deg en mail..

Klem klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Næmmen jøss, og så hovedpremien da. Takk. ☺

Anonym sa...

Hadde forfattet en laaaaaaaaaang takke-kommentar. Men den forsvant. Antagelig fordi jeg var for utålmodig. Er ikke vant til at det tar over 5 minutter fra man trykker på "Legg inn kommentar" til kommentaren er lagt inn. Kanskje Blogspot trenger litt oppfriskning av softwaren? ;-)

Nuvel... I og med at det er seint på natta og jeg ikke husker halvparten av det jeg hadde skrevet, vil jeg da bare nøye meg med å si TUSEN TAKK

c")

Seascape sa...

Å så moro :-))) JIPPI.
Ha en riktig fin natt :-)
Klem

Anonym sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne.
Ønsker deg en fin onsdag.
Klem fra Mio

Anonym sa...

Hurra !
Så gøy å vinne !
Gleder meg til å få en overraskelse i posten.
Klem fra Ingunn :-)

Pia sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene!

Trine sa...

Åååå!!!
Heldige meg.
Blir spennende med overraskelse:)
Tusen tusen takk!
Kurven var kjempefin.