søndag 23. januar 2011

JEG ER IKKE PÅ SJEKKER`N

HeHeHe - En gøyal søndag - tross alt:)

Selv om jeg sitter her med "finmotorikk-låsing" i hendene - så er jeg bra i tre fingre - og nå skriver jeg dette innlegget med en finger...egentlig ganske moro faktisk - for det ser så utrolig dumt ut..:)

Nå har det seg slik at jeg må få klarlagt en ting..tjihi...
Jeg har nemlig fått et par forespørsler (på mail) om jeg er på "frierføtter" hos bloggen: "JALMARS KJØKKEN"...Hihihi...sorry altså - men jeg kan jo ikke la være å le!:))
Det kommer av at jeg har tatt han med i flere av innleggene mine - og henvist til den "nye" bloggen hans i bloggrolleren min:) - Jeg må også få presisere at ingen av mailene på noen måter var gufne eller innpåslitne eller noe lignende - men heller av typen: "stå på - ikke gi deg...osv..."!

Det er kanskje på tide å innrømme en ting da - jeg ER utrolig glad i den gutten/mannen !!!
Hvem hadde ikke vært det i mitt sted da?


FOR HAN ER NEMLIG MIN 8 ÅR YNGRE LILLEBROR - se bare hvor søt han var :))

Han åpnet blogg her inne for å følge med på hvordan hans niese KALI- og hans søster hadde det i Blogglandia - men når det er sagt så synes jeg det er gøy å lese hva han skriver også - for han har en egen evne til å skrive både ironisk og morsomt om det meste:)
Han var en artig og snill liten fyr - nå er han en artig og snill voksen mann!! :))

Ønsker dere alle en koselig søndagskveld - med eller uten sjekking:))
Klem fra meg til hver og en av dere:)

5 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Vittig :-)
Jeg får sjekke ut han Jalmar!
God bedring med hendene dine, håper finmotorikk-låsningen går over!
Klem fra Liv

Mie fra Mies Mirakler sa...

Har lest bloggen og den er morsom :) God bedring med fingrene dine, håper de løser seg opp. *♥*

Anonym sa...

Har også vært inne og lest bloggen hans.
God bedring med fingrene dine.
Ha en fin mandag.
Stor godbedringsklem Mio

Unknown sa...

hehe, ikke rart du er glad i han;) Men et frieri hadde kanskje blitt litt i drøyeste laget;))

Tusen takk for god bedring hilsen inne hos meg! Jeg registrerer også at det en del basilukser på ferde rundt om i det ganske land for tiden... Kjedelig, men sånn er det visst bare;)

God bedring til fingrene dine;)

Trine sa...

He he... Litt missforståelser ute å går.
Skal inn og sjekke ut bloggen hans:)
Award til deg inne hos meg.
God bedring i fingrene.