søndag 16. januar 2011

PÅMINNELSE TIL MASSETREKNINGEN


HALLO FOLKENS - HAR DERE GLEMT NOE?  HER ER I HVERTFALL EN PÅMINNELSE:

Om bare 2 dager blir det massetrekning her på bloggen min!

1) Det blir trukket ut 3 vinnere på give awayen min (link øverst til venstre) blandt de som har gjettet riktig - 1 hovedpremie og 2 trøstepremier (fremdeles hemmelige gevinster, men tror ikke noen blir skuffa) :)

2) Det blir trukket ut 2 av dere som er følgere hos meg (innen den dagen) - som får en premie hver (hemmelige gevinster her også) - må jo gjøre det litt spennende :)

3) Det blir også "trukket" ut premier blandt de kommentarene dere har skrevet til meg - og det er kommentar/er som har "truffet" meg på en eller annen måte (dette gjelder ikke kommentarene under selve give awayen - men blandt alle de andre - fra desember og fram til trekningen :)

DERE KAN DELTA HELT FRAM TIL 18. JANUAR - KLOKKA 18:00 - LYKKE TIL :)))

Ingen kommentarer: