torsdag 13. januar 2011

FORTSETTELSE PÅ FORRIGE INNLEGG

Himmel og hav for noen farger...hehehe...
Det er ikke blitt lyst ennå heller - men litt bedre resultat:


På en eller annen måte så vil ikke den Ceriserosa fargen "vise seg" - men det var da bedre enn den orange!

(Som dere ser så er strykejernet mitt på ferie - hva duken angår - men jeg måtte prøve med lys bakgrunn.)





Her er en liten firbeint blekksprut-rangle med rød caps - som jeg laget i går kveld! Som dere ser så prøver jeg meg fram - har ikke laget leker på et par tiår...sukk...!



VelVel - De får leke sammen så godt de kan - mens jeg rydder bort - og legger duken tilbake i strykekurven!

Ha en fin torsdag folkens - og en klem til hver og en av dere fra meg :)))

1 kommentar:

Snuskebassa sa...

Så skjønne!
Du har teken på disse, min venn :-)
Klem fra Liv