onsdag 5. januar 2011

NÅ KOMMER DET SEG


Hei kjære bloggdamer- og mann :))

JIPPI!!!
Idag kom det en liten pakke i posten - og som dere ser så kom merkelappene til "den nye håndarbeidsbloggen" min/vår....endelig...!

Nå begynner det å ordne seg - sakte men sikkert:)
Nå er det vel ikke noen hemmelighet hvem jeg skal "starte opp med" heller - nemlig KALI med bloggen:
KALI-EN VIMSES HVERDAG PÅ GODT OG VONDT (dere finner henne i bloggrolleren min)!!:))

Jeg har også fått følger nr. 75 - og da jeg tittet inn på den bloggen så så jeg at det var en mann - og ikke nok med det - han er helt ny her i Blogglandia - må jo gi han en varm velkomst ikke sant?
For snaue 4 måneder siden var jeg helt fersk her - så nå bare måtte jeg henge meg på. 
Vi trenger menn også - kjempegøy:))
Velkommen til "Jalmars kjøkken" - håper du vil trives - det er masse trivilige folk her i Blogglandia!!!

Ha en fiiiin dag alle sammen - og en goklem fra meg til dere alle:)))

4 kommentarer:

RoseSommer sa...

Titter bare innom for å si at det er kjempekoselig å følge med på trivselen og aktiviteten din i bloggeverdenen.
Var bare det jeg skulle si, altså! Stå på videre. Vi følger med....

lisasornes sa...

{godt nyttår}
stilig med egne merkelapper!

Hegeslilleboble sa...

Så kjekt med egne lapper, gleder meg til å se hva dere tryller frem:)

Bekka sa...

Så fine merkelapper, blir spennende å følge håndarbeidsbloggen deres :)
Ha en fin kveld!
Klem fra Bekka