tirsdag 4. januar 2011

MASSETREKNING DEN 18. JANUAR



Dette blir faktisk mitt 2. innlegg i dag - men jeg kom på at jeg ville gjøre litt ekstra for dere i anledning det nye året - og snart den "nye" bloggen min :))

Jeg har en give away - konkurranse gående - link øverst til venstre på siden - og den går som planlagt - men i tillegg vil jeg gjøre følgende:

Give awayen har trekning den 18. januar - med 1 hovedpremie og 2 ekstrapremier - blandt de som gjetter riktig - det vil si 3 vinnersjanser.
I tillegg vil jeg trekke ut 2 av de som er følgere hos meg innen denne datoen - som får 1 gevinst hver - og ikke nok med det:
Det vil også bli kommentartrekning - også denne dagen!!!

Grunnen til dette er som jeg skrev ovenfor - men også som "et plaster på såret" fordi jeg blir en del opptatt noen dager fremover med planleggingen av bloggen og mønsterskriving - så jeg kan være litt fraværende med kommentarer og at det vil ta litt tid før jeg får besøkt de nye følgerne jeg har fått - men jeg kommer sterkere tilbake senere:)

(Kommentartrekningen vil også omfatte de som ble skrevet i desember måned.)

LYKKE TIL!!!

4 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Du er jo bare skjønn :-))

Li/Småtingene sa...

I all verden! Som du gir bort!
Du er ei raus dame, det er sikkert!
Blir spennende å se hva du kommer med på håndarbeidsbloggen, da! Er så glad i alt som er "hjemmelaget" - kanskje fordi jeg er helt "håpløs" selv ;-)
Lykke til med giveaway og ny blogg!!!

Ha en fin kveld!
:-)

Rødhette sa...

Ingen kan klage på gavmildheten i denne bloggen, ihvertfall! :)

Hegeslilleboble sa...

Du er jammen gavmild! Jeg har litt dårlig samvittighet selv for jeg har ikke vært så flink med kommentarer i desember.... Hadde tenkt å ta et raid men nå har snuppa fått spysyka.... Så da blir det vel ennå noen dager til.... Ønsker deg en fin uke videre:)