søndag 7. november 2010

DEN STORE TREKNINGEN



KJENNER DERE IGJEN BLOMSTEN?

Ja - nå er det trekning av min 2. GIVE AWAY !!!

Jeg var i selskap i dag - og klokka 18:30 ba jeg en mann trekke ut den heldige vinneren :)
Han ristet boksen godt og...


...tok av lokket - og romsterte rundt i boksen gjennom alle de 190 (sammenstiftet hver for seg) loddene
før han trakk opp ett...




... Så rev han av tupppen hvor loddet var stiftet sammen - og viste oss andre hva det sto der...




... Tenk det - av 190 lodd - hvorav 4 var hennes ble det KALI med bloggen:

KALI - en vimses hverdag på godt og vondt.  GRATULERER TIL DEG - UTROLIG MEN SANT :)))

Ja,ja - du har en enorm vinnerlykke:)
Og hvis noen er i tvil: dette gikk helt ærlig for seg!!

4 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Næmmen! Nå fikk jeg meg en god latter her, at det går an da! :D Skikkelig herlig altså! Gratulerer så mye til Kali :) -og så må jeg takke deg også Mimmi, for jeg fikk et ekstra lodd hos Kali fordi jeg var med hos deg, og hvem vet, kanskje var det akkurat det ene ekstra loddet som gjorde at jeg vant meg drops i dag ;) Klem til dere begge fra meg.

Kali- sa...

Hahaha, er det mulig?!
Også _meg_ da! Jøye!
*dåne litt*

Elins reiseblogg sa...

Koselig det da. Alle stiller jo likt og alle unner selvfølgelig Kali å vinne! Men jeg tenker litt selv også når jeg skal trekke månedens vinner av gavekort, som alle som mottar nyhetsbrev fra nettbutikken er med på: Enn som det er en i nær familie som vinner, vil de andre tro meg da? Selvfølgelig gjør de det :)

Hegeslilleboble sa...

Hehe, herlig:). Gratulerer Kali!!