søndag 7. november 2010

EKSTRAPREMIER



JA - UTROLIG NOK BLE DET JO MIN DATTER SOM VANT HOVEDPREMIEN MIN!

Siden jeg da slipper porto - og dere har ventet så lenge på trekningen - har jeg akkurat nå bestemt meg for å trekke 2 ekstrapremier.

Jeg har ikke kastet loddene ennå - så boksen står ved siden av meg nå:)
Jeg tar ikke bilder nå - men går rett på første lodd:

...som ble - BEKKA  (Du må sende meg e-post adressen din)

                  ...og den andre ble:

- TUTTI-MAMMA I FLYT (Du må også sende meg e-post adressen din)

HURRA OG GRATULERER SÅ MYE TIL DERE TO :)))

Siden jeg tok denne avgjørelsen på sparket nå så kan jeg ikke fortelle dere hva det blir - men en overraskelse i posten er vel ikke å forakte..hehe...:)

10 kommentarer:

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer til de heldige!

Klem

Anonym sa...

grattis til heldige vinnere i giveawayen din :D

Stubbetufsa sa...

Gratulerer til alle vinnerne!

Størstepia sa...

Hehe, så moro at det var datteren din som vant hovedpremien:-)
Grattis til trøstepremiene også!

Klem fra størstepia

Anonym sa...

Gratulerer så mye til alle vinnerne.
Klem Mio

Tutti - Mamma i flyt sa...

Ååå så gøy!! Jeg elsker overaskelser så nå gleder jeg meg skikkelig til å få pakke i posten. Tusen takk :D

Jeg finner ikke e-postadressen din for å sende deg min så du får den like så godt her. torunn@tutti-design.com Ha en strålende dag!! Klem :)

Elins reiseblogg sa...

Gratulerer alle tre :)

Bekka sa...

Hei Mimmi!
Så artig at datteren din vant hovedpremien, snakk om flaks :)
Ble kjempeglad for at jeg vinner en trøstepremie, så moro og ikke minst spennende med hemmelig pakke i posten. Gleder meg!
Ønsker deg en fin mandag.
vibeke.svingen@gmail.com
Klem fra Bekka

Eline og Baby sa...

Hehe, det var jo litt morro da! Premien var jo super fin, så hun ble nok glad!
Ha en fin dag videre.
Klem Eline og baby

Unknown sa...

Hei Mimmi! :)
Tusen takk for superkoselig hilsen inne hos meg! Jeg smiler og tenker på en enormt lykkelig Mimmi som vant premie! Hehe!

Gratulerer til heldige vinnere her inne hos deg!

Ha en strålende dag!
Klem!