lørdag 13. november 2010

ER DET MULIG?

Det begynte i går kveld !

Jeg kom hjem i går kveld etter en liten shoppingrunde på kjøpesentret - med dundrende hodepine - jaja, da var det ikke noe annet å gjøre enn å finne fram en smertestillende tablett - så skulle den saken være grei - trodde jeg..hehe.. - men da satt spetakkelet i gang!!!

Jeg skrudde på vannkrana - og hva skjer?
Kabom..spytt, surkle - kaffefarget vann sprutet ut av krana - mens "dødskrampelignende"lyder prøvde å gjøre hodepinen min verre - men denne jenta hadde ikke tenkt å kapitulere så lett - her var det best å ta en ting av gangen - ikke la krana vinne!

Jeg hadde sett at det var graving litt lenger ned i veien - så det var fra kommunen - så det var vel et vannrør som var sprukket eller noe?

Så ble tabletten inntatt med cola - og jeg inntok horisontalen en liten stund.
Da jeg så at gravemaskin og kommuneansatte hadde forduftet - satt jeg på alle kranene - og lot det renne til vannet var klart igjen.
Optimistisk la jeg meg denne kvelden - for i morgen (idag) skulle jeg jo i bursdag til min kjære mor :)

Da jeg våknet i dag falt hele helgen i grus!
Alle mine friskluftåpninger fra livet og opp var tette - jeg var blitt skikkelig forkjøla..snufs...
- og siden jeg først var igang så hadde jeg fått tannverk i en jeksel i overkjeven - jeg lurte på om det kunne være forkjølelsen som "spilte meg ett puss" - men da jeg "banket" på tanna så...ja la meg bare si at det ikke akkurat var Amors piler som hadde skytekonkurranse i hodet mitt...puh..

Så med andre ord - ingen bursdagsfeiring sammen med familien - og ingen farsdagsvisitt i morgen...host..host!

Men en stor trøst oppi alt dette var at min datter kom innom og hentet gavene til mamma og pappa - sa jeg trøst?  Hun hadde jo mine 2 barnebarn med seg - og jeg kunne ikke kose med dem..huff...

Hvem var det forresten som sa: "Alle gode ting er tre" ?

Had en dod elg ale dammen :)))

8 kommentarer:

Cathrin sa...

Huff, ei ulykke kommer sjelden alene er det ikke det de sier? Ønsker deg god bedring! Kryp under pleddet på sofaen og syns litt synd i deg selv, det har du lov til.
-god bedringsklæm-

Lykkeliten sa...

Huffda!
Det er dessverre mulig, men du får trøste deg med at det nok går raskt over igjen.
Kos deg under teppet nå!

Bekka sa...

Huff, det var da mye uflaks på en gang :( Riktig god bedring til deg!
Jeg ble så glad, så glad da jeg kikket i postkassa i dag, for der lå pakken. Tusen, tusen takk, jeg ble kjempeglad for innholdet :) Veldig fine stoffer (og så masse av hvert stoff da!) og nydelig ramme - og koselig med litt godteri også!
Klem fra Bekka

Mie fra Mies Mirakler sa...

Stakkars deg, riktig god bedring!
*♥*

Rødhette sa...

God bedring!

Kali- sa...

Mamma, mamma, mamma! *lange over noen balsam-kleenex*
Ungene (og jeg) ble glade for å se deg og skravle noen minutter!

Tusen takk for den flotte storhalsen og ullsokkene til ungene - og for den fine boka til meg :D

Etterpå skal jeg se nærmere på premiene fra giborten din! Det gleder jeg meg til! ♥

God bedring! *klem*

June J. Larsson sa...

Hei oh tusen takk for trivelig kommentar inne hos meg! :)
Jeg setter pris på gode skribenter,og jeg sitter her og humrer for meg sjøl over din "ulykksalighet" som du så fornøyelig beskriver! Man skal vel ikke le når folk har så mye UTUR som du har hatt....men med din framstillingseven er det vanskelig å holde latteren tilbake! :) God bedring iallefall!
Jeg følger deg videre og melder meg på din flotte GiveAway.

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Eline sa...

Hei.
Huff så kjedelig å bli syk. EN riktig god bedring.
Takk for titten i bloggen din. her er det virkelig spennende å surfe rundt.

Ha en flott søndag.
Klem