onsdag 24. november 2010

EN LITEN DEKORASJONSIDE

Jeg har sett at mange av dere bruker sandkakeformer til telys - det er en glimrende ide - men har dere tenkt på flere måter å bruke de forskjellige sandkakeformene på?

Jeg fant fram mine sandkakeformer her om dagen - og også de har jo forskjellige fasonger - og tenkte at kanskje kunne de andre også brukes til noen form for dekorasjon.

I samme boks som jeg hadde disse formene - hadde jeg de også i små utgaver ( til marsipan e.l.) - jeg fant fram litt gips - og prøvde meg på følgende:



Her har jeg brukt de hjerteformede formene og laget gipsdekor - på soverommet mitt har jeg en aldeles nydelig takkrone - og tenkte jeg skulle lage en bord rundt festet på den i taket - men de ble litt for store - så derfor skal jeg bruke en av de små.




Jeg kommer også til å bruke den lille runde "blomsterformen" til dekor rundt speilet på WCen - for det er et ovalt speil uten ramme.

De store hjertene som jeg allerede har laget skal jeg lime sammen to og to med et blondebånd (til oppheng)
i mellom - deretter skal jeg male og dekorere dem - og "sverte" dem med gull eller sølv rundt kantene.

Det er enorme muligheter med dette - og bare fantasien setter en stopper:)

Håper noen synes ideen var god - jeg skal i hvertfall bruke den:))

Ønsker dere alle en god onsdagskveld - Klem fra meg :)))

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så smart :)
de ble kjempefine, får jeg se når du har limt og laget helt hjerte?
ha en fin dag
/myr

Anonym sa...

For en kreativ og smart ide.
Håper du viser når du har laget dem.
Ønsker deg en fin onsdagskveld.
Klem Mio

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så god ide! Ingen sandkakeformer i hus her, men skulle jeg komme over noen engang så har jeg jo noen riktig gode ideer her å ta av ved behov *♥*

♥ Mys ♥ sa...

Så kreativt og smart:)
Velkommen som følger av bloggen min:) Håper du vil trives. Gleder meg til å følge deg videre:)
Ha en flott onsdagskveld.
Klem Inger

Tina sa...

Så morsomt dette var! Det blir spennende å se resultatet til slutt! herlig når fantasien løper litt løpsk!

Tusen takk enda en gang for nydelig pakke! Blogginnlegg om den i morgen!

Anonym sa...

Hei.
Så koselig blogg du har.
Jeg fant den via Mios. Hun hadde lagt ut link:)
Gleder meg til håndarbeidsbloggen. Liker å bli inspirert:)
Jeg følger deg videre.
Ha en kjempefin helg.
Klem. Ingunn:)