torsdag 11. november 2010

GIVE AWAY - MED NY VRI



Først må jeg få beklage den dårlige bildekvaliteten - det var jeg som prøvde å få et "gammelt" utseende på bildet - og siden kameraet er nytt med mange nye funksjoner - rota jeg meg helt bort..hehe...:)

Vel - da var jeg i gang med give away nr. 3 - siden bloggen min fyller 2 måneder den 13.11.2010 - og jeg ikke får lagt den inn den dagen da jeg skal bort - så gjør jeg det i dag :)

Jeg har nye regler denne gangen - de er som følger:

Du må ha adresse i Norge for å være med på denne give awayen - beklager dette!

På bildet ser dere et utvalg gaver som blir fordelt på 3 gevinster - hva det blir i den enkelte pakken får dere ikke vite før vinnerne selv eventuelt legger det ut på bloggen sin..hehe...
 Gavene er kjøpt på DOROTHEA INTERIØR - en herlig butikk med merkevarer (og pris deretter..hehe...) - uansett er det en butikk å drømme seg bort i!

Gevinsten er:
1 lyshus
4 "tunge" små rammer som er festet til et bredt fløyelsbånd ( grått) med opphengsring
1 to-delt "sølv"ramme (tung) med nydelig pynt av strassperler og div. - bordmodell
2 store blikkhjerter med rødrutet bånd
2 store "gele"stempler (julekule og skøyter) - disse er kjøpt på Foto Knutsen
1 lite hvitt/sølv (marmorert) hjerte med sølvbånd til oppheng
8 søte papp-pakkelapper med engler eller barnemotiv
1 sølvdelfin med korketrekker på halefinnen og skrukorkåpner under
1 skilt "home sweet home" i blikk
1 blikk termometer med et "gammeldags" pikehode motiv
2 små hjerter med englemotiv og sjarms (perler og hjerte) hengende under

Det blir 3 vinnere denne gangen - og pakkene blir pakket inn før trekning - så dere må gjøre følgende for å bli med:

Skrive en kommentar hvor dere forteller hva dere ville valgt hvis dere skulle få velge en av tingene på bildet - den første som vinner får den pakken hvor denne tingen befinner seg.
Det samme gjelder vinner nr. 2 (hvis det er den samme tingen som nr. 1 har valgt - så tar jeg gaven med høyest verdi av de som er igjen) - og den 3 vinneren får den siste pakka!

Da blir det sånn for å være med:

1 lodd for kommentar med ønske
1 lodd for bilde med link på din blogg

Totalt kan det altså tas 2 lodd :)

Jeg tar ikke med "bli følger" lodd denne gangen - men setter enormt stor pris på alle som vil legge seg til bloggen min.
Det kan lønne seg da jeg har egen trekning blandt følgerne rett som det er - utenom give awayen!

TREKNING:  3. desember 2010 ;)        LYKKE TIL!!!

52 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Hmm, det var mange fine ting her men nostalgisk som jeg er falt jeg først og fremst for de to blikkhjertene med rutete bånd.....
Kan man noen gang få nok av hjerter og engler?

Linker selvfølgelig, så da ble det 2 lodd på meg!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så gøy med ny giveaway, jeg falt for den lille doble rammen med bling på, den var veldig meg :) Legger opp link fra bloggen min også selvsagt, så 2 lykkelodd på meg :) Klem *♥*

Små og store gleder sa...

Her var det mange fine ting! Jeg fant frem til deg via sidene til Mies Mirakler (hvor jeg nettopp var så heldig å vinne på hennes Giveaway. Hvis jeg er en av de heldige vinnerene hos deg ønsker jeg meg blikkhjerter med rutete bånd :) og jeg deltar med 2 lodd. Hilsen Små og store gleder

Sissel sa...

Skal si at du er aktiv på "gi bort" fronten!!!

Jeg var i Oslo (vel, jeg kaller alt der borte for Oslo) i oktober og kom da over Dorothea på Triaden. Og var absolutt en drømmebutikk, skulle gjerne hatt en slik i mitt nærmiljø..

Hvis jeg fikk velge, ville jeg ha vunnet det lille søte sinkhuset og jeg satser på at mitt lodd er vinnerloddet.

Ha en fin helg!

Klem

Bekka sa...

Så moro med alle giveawayene du kjører for tiden! Og guri, så mye lekkert du skal gi bort denne gangen da. Har vel brukt opp vinnerlykken min nå, men falt litt ekstra for sinkhuset :)
Klem fra Bekka

Stubbetufsa sa...

Du verden, som du gir bort ting!
Jeg blir gjerne med, og hvis jeg vinner, ønsker jeg meg det lille hvitt/sølv-marmorerte hjertet med sølvbånd!
Og jeg linker til deg med bilde!
Ha det fint!

Hilde sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hilde sa...

Hei! Jeg linker deg, og tar dermed 2 lodd. Min favoritt er skiltet, så jeg ønsker meg det. Da er det bare å kryssa fingra den 3. desember! Ha en flott helg! :-)

Fossestua sa...

Heisan :)
Herlighet så mange lekre saker du gir bort!! Prøver lykken med 1 lodd :)
Har en giveaway gående inne hos meg også om du vil være med :)?
Veldig artig header du har forresten!
Klem fra Lise

Miriam sa...

Så masse fint det var her! Nå skal jeg linke til deg på bloggen, så da blir det to lodd på meg :)

Mimmi sa...

Hei - Bare en påminnelse:

HUSK Å SKRIVE HVA DERE ØNSKER DERE i kommentaren!!!

Klem fra MIMMI :)))

Fossestua sa...

Hei igjen :)
Takk for at du sa ifra! Falt for så mye der...vanskelig....tror jeg ønsker meg sinkhuset mest :)
Klem fra Lise

Miriam sa...

Hmmm, det var vanskelig å plukke ut en ting! Om jeg er så heldig å vinne ønsker jeg meg mest termometer, lyshus eller pakkelapper :)

Cathrin sa...

Synes nesten det er litt småflaut å snike meg med på denne give awayen din siden jeg var så heldig å vinne kommentar-give-awayen din nettopp, men med så fine premier kan jeg ikke la sjansen gå fra meg. ;o) Skulle jeg mot formodning være så heldig at jeg trekker vinnerloddet denne gangen også så ønsker jeg meg veldig lyshuset, synes de er så søøøøte! :o)
River i med to lodd jeg!
-klæm-

Trollmora sa...

åh så mye fint :) skulle jeg vært så heldig à vinne så hadde jeg sett god råd for lyshuset :) linker en annen dag. Sier fra når ok. Klem og god helg

Trollmora sa...

Da har jeg linket også.... ble litt før jeg trodde... ! :) Er skikkelig imponert over dine giveaways jeg altså! :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Jeg prøver lykken igjen jeg å tar et lodd..Visst jeg skulle være den heldige vinneren ønsker jeg meg den lille rammen:)Klem Linda:)

June J. Larsson sa...

Dette vil jeg være med på!
Lyshuset er nok favoritten, men de to blikkhjertene med rutete bånd er også nydelige!

Jeg linker med bilde. 2 lodd på meg.

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Eline sa...

Hei, hei.
Så flott giveaway!!. Utrolig generøs du er da. Jeg vil gjerne være med. Har linket i bloggen min så da er jeg heldig å får 2 lodd da =)

Vanskelig å velge en favoritt her, men skulle jeg være en av de heldige, så kunne jeg tenker med skiltet. Hjertene med rutete bånd eller termometeret er også flott =)
Tusen takk for muligheten til å delta.

En rosa fugl sa...

Å, så mange fine ting du gir bort denne gangen! :) Jeg ville nok valgt blikkskiltet hvor det står home sweet home på:)

To lodd her:)
Klem!!

Hildes Scrappeunivers sa...

Så spennende! Jeg er med og håper på 40-årspresang ☺

Tar 2 lodd, og her er lenka: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/giveaway-hos-grobu-mimmi.html

Klem fra Hilde (som krysser fingre og tær)

Hildes Scrappeunivers sa...

Glemte å skrive øsnket - syntes lyshuset var veldig flott ♥

God bedring - håper du er frisk som en fisk i løpet av kort tid.

Klem

swimzy sa...

heihei:)
Her vil jeg gjerne være med på 2 lodd:)
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/give-away_16.html

Ønsker meg lysthuset:)

Masse good bedring:)

klem fra siv anita, swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

- sa...

Jeg ville valgt det lille lyshuset:) hadde vært så koselig i lekestuen i hagen - hihi. 1 Lodd til meg da:) koselig blogg du har. Med hilsen Vilde

Husfruen of Hilltop House sa...

Så flotte ting! Jeg ville nok valgt meg skiltet med Home Sweet Home, for det er akkurat det jeg føler om mitt hjem. Men sinkhuset ville jo også vært flott.
Så koselig blogg du har forresten.

Trine sa...

Så gøy me give away, så hopp til me 1 lodd :)
Kunne gjerne tenkt mæ lyshuset om æ vant :)

Klæm Trine

Anonym sa...

Så mye lekkert du gir bort.
Vanskelig å velge, men zinkhuset og skiltet Home Sweet Home er favorittene.
Linker og trekker 2 lykkelodd.
Ønsker deg en fortsatt fin tirsdagskveld.
Klem Mio

Helle sa...

Halloen
Du er jammen raus!!
Om jeg skulle være så heldig å vinne,sar jeg veldig lyst på lyshuset <3
" lodd til meg :-)
Jeg har også candy i min blogg,velkommen innom .

-Helle-

Helle sa...

Trøtt jeg..
2 lodd skulle det stå..
Natta :-)

Li/Småtingene sa...

Hei! Jeg må jo slenge meg med på denne giveawayen din også! Hehe...
Jeg lager selvsagt link på siden min, så da blir det to lodd :-)
Jeg ville gjerne ha vunnet lyshuset i sink; har ett fra før, men synes de er aller finest når det er flere sammen ;-)

*Krysser fingrene!*

RoseSommer sa...

Jeg prøver lykken hos deg igjen! Du har jo så utrolig flotte premier!!!

Tar 2 lodd, og ønsker deg en riktig god helg!!!

♥ Mys ♥ sa...

Heisann.
Så flott giveaway!:)
Jeg vil gjerne være med.
Har linket i bloggen min - 2 lodd på meg:)
Skulle jeg være så heldig å vinne, er sinkhuset og termometeret det jeg ønsker meg mest:)
*Inger*

maska sa...

Jeg prøver også lykken her og trekker et lodd.
Flotte premier.
Ha en fin dag.

Seascape sa...

Jeg blir gjerne med på din Give away og har linket til deg. Lys huset var jo bare så fint. Det er første gang jeg titter i bloggen din, spennende. Ha en riktig fin kveld. Nå skal jeg titte videre i bloggen din.

Grønnsakshagen sa...

Å... Blikktermometeret!! Det var nydelig:-)
2 lodd da, og legger meg til som følger også!
Hilsen Saga.

KrOLIK sa...

приятно познакомиться! Заходите в гости.
http://4udo-olga.blogspot.com/

RoseSommer sa...

Hei igjen!
Takk for at du "passet på meg", for jeg hadde visst ikke helt fått med meg at jeg skulle ønske meg noe hvis jeg vant. Har vært en tur på sykehuset denne uka, og var nok LITT stresset og utafor da jeg leste giveaway-innlegget ditt. Gruet meg biiiiiittttelittttt.
Men nå er jeg hjemme og fit for fight igjen, så NÅ ønsker jeg meg blikkhuset, termometeret eller noen av de flotte hjertene hvis jeg skulle være så heldig :-)
Håper du er frisk og fin igjen, og kan nyte helgen og førjulstiden!
Beste hilsener fra Rosesommer

Anonym sa...

Hei.
Tusen takk for hyggelig kommentar. Headeren laget jeg i går...i anledning advent ;) Kjekt at du vil følge meg også:)
Så klart jeg vil være med på giveaway. Kjempefine ting å vinne . Som jeg sier , jeg er som skjæra så jeg vil gjerne vinne hjerte med bling ;)
Da linker jeg og tar to lodd :)
Klem fra Ingunn:)

Snuskebassa sa...

Kan man få nok hus?
Eller hjerter?
For ikke å snakke om termometer? I denne sprengkulda skulle vi jo hatt et i hvert rom! Dokumentasjon er viktig, så kan vi snakke om det når vi blir gamle :-)
1 lodd
Klem fra Liv

Anette sa...

Super flotte ting du vil gi bort!
Jeg tar to lodd jeg - har lagt bilde med link i sidebaren min. Og så ønsker jeg med mest det søte lyshuset!!

Kari-Anne sa...

Her var det mange flotte premier:) Jeg blir med på 2 lodd, har linket på min blogg:) Jeg ønsker meg lyshuset:)
Kari-Anne

reSIRIkulert sa...

Eg er nå mest svak for skilt ;o)

Den gamle direktørboligen sa...

Dette vil jeg være med på.
Lyshuset er nok en favoritt.
Linker til egen blogg også.

Slenger meg med som følger da jeg likte bloggen din godt.

Mvh Linda Merete

Alfa sa...

Så spennende give away. Jeg vil gjerne prøve lykken. Tar 1 lodd jeg, kan ikke dette her med den linkingen. Jeg likte veldig godt bilderammen med de 4 rammene som henger nedover, samt lyshuset og hjertene med røde bånd..hehe..Vanskelig dette, var jo så mye flott.
Har foresten en liten give away inne hos meg også. Trekningen er i morgen, men lurer på om jeg tar den i kveld. Litt travelt i morgen. Meld deg på;)
Klem Alfa

Hegeslilleboble sa...

Heihei- er dette noe jeg ikke har fått med meg! Hjelpes! Har ikke hatt så mye tid å svinse rundt i forskjellige blogger de siste par ukene- det merkes:). Jeg blir med- med to lodder!

Ha en fin dag og uke!

Hegeslilleboble sa...

Vimsehodemeg da.... Ønsker meg lysthuset om jeg skulle vinne:)

Solstrålå sa...

Så koselig blogg,og så fine premier!!
Ønsker meg sink huset jeg!
Men ellers var det bare fine ting,så det er det samme egentlig.LInker til bloggen min.
Så tar gjerne to lodd hvis jeg får!
store klem fra Sol

Lever Landlig sa...

Hei hei.
Du ser jo ut som ei ganske artig dame i headeren din. Kuli :)
Har linka og tar to lodd.
Eg ønsker meg sinkhuset eller dei to hjerta med rødrutete bånd.
Fine premier du har.
Ha ei fin førjulstid :)

Kristin - Puccasverden sa...

Jeg ønsker meg helt klart HSH skiltet, helt herlig.

Tar med meg 2 lodd - og ønsker deg en fortsatt herlig adventstid :)

Kristin

JuNa sa...

What a wonderful and generous giveaway! I love it!
I have added your wonderful giveaway picture to my blog's sidebar (on the right side) !
http://juna-art.blogspot.com/

Tone sa...

2 lodd:)
Åh, vanskelig å velge mellom alle de fine tingene,men jeg ville hatt det fine termometeret!

Her linket til den flotte giveawayen din i sidebaren min:)

...og lagt meg til som følger:)

På landet sa...

Hmmm vanskelig.... Tror jeg ville tatt de to sinkhjertene.... Siden det er jul å greier ;)

Klem