torsdag 11. november 2010

VINNERNE AV KOMMENTAR OG FØLGER - GEVINSTER



JA - SÅ VAR DET TREKNING DA :)   LITT SEINT PÅ KVELDEN MEN JEG HAR VÆRT BORTE EN TUR!

Hadde tenkt å vente til i morgen - men kunne ikke vente - noen av dere har kanskje lagt dere - men da ser dere det jo så tidlig dere vil i morgen..:))

1) Vinneren av kommentar - konkurransen ble ................

CHATRIN  -   (du må sende meg e-post adressen din så fort som mulig, for jeg skal poste
                           gevinsten fredag morgen) - GRATULERER :)

2) Vinneren av følgerne - konkurransen ble.....................

HOBBYVIMSA - (du må også sende meg e-post adressen din så fort som mulig, for jeg skal
                                poste gevinsten fredag morgen) - GRATULERER :)

Av spesielle grunner legger jeg ikke ut e-postadressen min her på nettet.  Det har ingenting med dere å gjøre - men når jeg får "den nye" blir det gjort - men jeg vet ikke når ennå :)
Derfor er det viktig at jeg får deres slik at jeg kan ta kontakt - og få adressen deres etter at dere har fått mail fra meg :)

GOD NATT TIL DERE ALLE SAMMEN :)))

5 kommentarer:

Cathrin sa...

God morgen! Ble veldig usikker om det er jeg som er den heldige vinneren av kommentar-konkurransen? Ble hoppende glad da jeg så navnet mitt, men så leste jeg mer nøye og da ble jeg usikker siden h-en ikke er der den skal... ;o) Så har ikke helt turt å slippe jubelen løs i stua... Men skulle det være meg så er mailadr. min: cathrfore@hotmail.com
Da er det bare å sitte spent å vente og krysse fingrene!
-Cathrin-

Bekka sa...

Gratulerer til vinnerne, så koselig og litt av et premiedryss du kjører her inne for tiden!! Gleder meg fortsatt til pakka mi skal dumpe ned i postkassa :)
Ha en fin dag!
Klem fra Bekka

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne :) I kveld skal jeg trekke min første giveaway og er bare SÅ spent. :) Gutten min gleder seg også, han skal få æren av å trekke loddene :)

Anonym sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne.
Ønsker deg en fin dag.
Klem Mio

hobbyvimsa sa...

Heisann!!!Tusen tusen takk gor gaven jeg fikk i posten i dag,elsker pakker så her har det vært julaften i dag:)Kjempe fin gave!!!Ha en fin lørdag!!Klem Linda:)