lørdag 20. november 2010

KOMMENTARTREKNING



Ja - da er det endelig trekning blandt alle de koselige kommentarene dere alle har skrevet til meg!!!

Denne gangen kunne jeg ikke bestemme meg - jeg hadde lyst til å gi dere alle sammen en gave - for alle oppmuntrende ord da jeg var syk ( de rørte meg like mye alle sammen) og kommentarer under andre innlegg ble jeg også rørt over:)

Derfor MÅTTE jeg bare skrive navnene deres på lapper - og trekke ut en vinner!
( Dere får bare ta mitt ord på at det gikk riktig for seg - for fotoapparatet mitt "ville ikke" virke i dag).
Både jeg og fotoapparatet skal til legen på mandag..tjihi...- håper det ikke er noe "langvarig greier" med apparatet - men jeg kan ikke få det til å virke som det skal - det har dere sikkert lagt merke til på de siste bildene - håper det er noe jeg bare har "gjort galt" slik at de kan rettlede meg i butikken - og at bildekvaliteten blir bra igjen.

Men nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger :))

Vinneren denne gangen ble......BARE MIO.....GRATULERER:))
Du må sende meg email-adressen din så fort som mulig - for gaven blir postet førstkomne mandag morgen!!

Da blir også de andre gavene sendt ut til dere tre som venter på dem!!!

Ha en god helg videre alle sammen - og takk for oppmerksomheten:))
Nå nullstilles kommentarene - så neste kommentartrekning blir blandt de kommentarene som kommer inn etter dette innlegget:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, tusen, tusen takk, dette var en stor gledelig overraskelse.
Håper det går bedre med deg.
Mailadr. min er : baremio@hotmail.com
Ønsker deg en fortsatt fin helg.
Klem Mio

Mie fra Mies Mirakler sa...

Det var veldig koselig, Mio er alltid så flink med sine skjønne kommentarer. :) Gratulerer Mio! *♥*

Trollmora sa...

mio er en ekte kommentarengel så dette var en trekking med mening! :) god bedring til deg vennen og ta godt vare på deg selv!