tirsdag 2. november 2010

SNART TREKNING AV GIVE AWAY!!!

Ja, nå nærmer tiden seg for trekningen av min 2. gibort :))

Mange har meldt seg på - og hyggelige kommentarer er skrevet :)
Du har ennå 3 dager på deg hvis du vil være med - Reglene er som følger:

1 lodd for kommentar
1 lodd for følger av min blogg
1 lodd for bilde med link på din blogg
1 ekstralodd hvis du var med på min første gibort (hvis du ikke husker om du var med har jeg skrevet liste)
- altså kan du totalt få 3 eller 4 lodd:)

Fristen for å være med er fredag den 5. november 2010 - klokka 12:00!

Trekningen finner sted søndag den 7. november 2010!

Du trenger bare å trykke på bildet til venstre øverst på bloggen - og bli med!

Verdien på premien er 648,-
Den består av:
En stor duk i mosegrønt str. 130 x 180 cm. i 100% bomull
En stor pasta serveringsbolle med omkrets 83 cm. i hvitt
Et grovvevd "Green Gate" kjøkkenhåndkle
En pose pastaskruer.

Det kan lønne seg og også bli med på min datters Give away - nemlig: KALI- en vimses hverdag på godt og vondt - for hvis dere er med på min gibort så får dere 1 tilleggslodd hos henne!
Dersom dere er med på hennes gibort og ikke vinner - vil de som "er igjen" få en mulighet til:
det vil bli trukket en vinner av dere som får en liten smykkegave i trøstepremie fra meg!  Men husk:  Det gjelder hos KALI:)
Dere finner hennes blogg i min bloggroller på venstre side her :))
Hun har trekning søndag den 7. november 2010!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!
KLEM :)))

5 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Krysser fingrene!!! Dette blir spennende :) -og så fint teppe du har laget deg, blir nok godt å ha på kalde vinterkvelder det tenker jeg ♥

Hildes Scrappeunivers sa...

Å det er så spennende med giveaway og konkurranser ♥

Takk for koselig hilsen på bloggen min. Ha en herlig kveld!

Klem

Martilie sa...

Så koselig! Brudekjole, inklusive kvittering er jo litt av en skatt! Hadde vært morro å se bilder en gang?! :)

Nyt kvelden!

Klem

Anonym sa...

Dette blir spennende.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Klem Mio

Martilie sa...

Å tusen takk for gode ord!! Gleder meg til pakke :)

Her skinner solen, er hjemme med en syk datter og skal på bloggtreff i Drammen i ettermiddag. Spennende :)

Ha en nydelig dag og helg! Håper skuldra snart er bra igjen..

Klem fra Tove