onsdag 17. november 2010

FØLGER - TREKNING !!!



HUSKER DERE DENNE BLOMSTEN - OG HVA DEN SYMBILISERER?

...Ja - en eller annen har vunnet noe...hm...:)

Jeg er dessverre ennå "i influensans grep" - så jeg har ikke orket å sitte så mye her ved PCen - derfor
har jeg ikke orket å trekke ut den av kommentarene som har rørt/gledet meg mest ennå, for herlighet da jenter, dere har jo "tatt helt pusten fra meg" (det lille som er igjen..hehe..) med alle koselige kommentarer!!!
Derfor blir det kommentar - TREKKING når jeg blir bra!!  TUSEN TAKK så lenge:)

Derimot har jeg trukket 2 følgere som får hver sin lille gave i posten!
Hvorfor følgertrekning nå?
Jo - JEG HAR 60 FØLGERE - HURRA!!!


Bildet ble like dårlig som jeg føler meg..hehe...

GRATULERER TIL:  LI/SMÅTINGENE  OG  MIE...:))))
(Siden hodet mitt er fullt av vatt akkurat nå så må dere gi meg epost-adressa deres)!!

Nå går jeg tilbake til pleddet og sofaen min mens dere gjør det - og så tar jeg kontakt når jeg har fått dem:)

KLEM (uten smitte) til alle mine følgere - og til dere som ikke ble trukket ut: Bedre lykke neste gang:)))

6 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

NÆMMEN!!! Tusen takk Mimmi! Jeg vinner og vinner for tiden, det er jo HELT utrolig! Kjempegøy!!! Stor klem til deg og fortsatt god bedring! -har ikke vært så veldig aktiv selv siste dagene, sliter med migrene, men dette var jo en skikkelig fin opptur *♥* Gratulerer til Li/Småtingene også *♥* Klemmmmmm

Mie fra Mies Mirakler sa...

og e-post: miesmirakler@gmail.com :)

Martilie sa...

Huffa - GOD BEDRING :)

Og gratulerer tiil de heldige vinnerne -så koselig!

Plei deg selv - og bli frisk!

Klem fra Tove

Li/Småtingene sa...

Ojojoj!! Dette var jammen artig; jeg som så og si aldri vinner noe som helst!!! RÅKULT, som vi sier der jeg bor ;-) Hihi
Du er god, altså: Har trekning selv om du ikke føler deg helt bra! Håper influensaen slipper taket snart!

Mailadressen min er smaatingene@gmail.com

Har selv vært hjemme pga sykdom de siste dagene; herlig opptur dette, ja!! Kjempespennende! <3

God bedring og fin kveld i stua!

*Klem*

Anonym sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne.
Ønsker deg god bedring, ta vare på deg selv.
Stor godbedringsklem fra Mio

Bekka sa...

Gratulerer så mye til vinnerne og gratulerer til deg med 60 følgere :)
Hadde med stoffene til sykveld hos mamma i kveld, og hun syns de var kjempenydelige og ble overveldet over hvor mye stoff jeg hadde fått, så det skulle jeg si videre til den snille dama jeg hadde vunnet dem hos :) Pønsker på hva vi skal lage av dem. Har mange ideer og sannsynligvis blir det flere ting også, spennende!
Fortsatt god bedring :)
Klem fra Bekka