søndag 14. november 2010

ETT LYS I "MØRKET"


Hva symboliserer vel "ett lys i mørket" bedre enn et fyrtårn? (Selv om de ikke er så mye i bruk lenger) !!!

Jeg har mer eller mindre ligget på sofaen med et pledd over meg i hele helgen - og gjør det ennå - men jeg måtte bare skrive følgende:

Jeg hadde ikke i min villeste fantasi regnet med den responsen jeg fikk fra dere da jeg skrev at jeg var syk.
Det var egentlig ment som en forklaring på hvorfor jeg ikke hadde vært innom dere og kommentert, og lest bloggene til mine nye følgere - og at jeg ikke kom til å orke det før jeg ble bra igjen.
Jeg ville også skrive artikkelen på en litt morsom måte - slik at dere ikke trodde jeg bare var innom for å klage på noe så hverdagslig soom en forkjølelse!

Men hva skjer?
En hel del "god bedring" kommentarer..snufs... Jeg ble så rørt over at så mange virkelig brydde seg om meg - det varmet skikkelig - og jeg som sa jeg ikke hadde "vinnerlykke" - (det er jo sant når det gjelder gevinster) men jeg har fått den beste gaven av alt - ingenting kan vel "lyse opp i mørket" som en varm kommentar når du bor alene og er syk:))

Jeg har faktisk vunnet en give away her i Blogglandia - en nydelig strikket - og god od varm storhals fra ELLENS KREATIVE - den bruker jeg flittig - og tar den frem innimellom for å beundre håndverket hennes!

Nå har jeg i tillegg fått 2 nye følgere siden jeg satt i gang min 3. give away - og det uten at følgerne teller med i trekningen - fortjener jeg så mye oppmerksomhet (tenker jeg med litt dårlig samvittighet) når håndarbeidsbloggen min ikke helt har kommet i gang ennå?
Tenk akkurat nå har jeg 59 følgere - utrolig!?

Så TUSEN TAKK alle sammen for gode ord!!!

En ydmyk hilsen fra Mimmi - med ønske om en fin søndagskveld - og GRATULERER til alle pappaer der ute:)))

7 kommentarer:

Bekka sa...

Et fyr er virkelig et lys i mørket ja, og godt at andre bloggere kan være det for deg også når du er syk. Fortsatt god bedring, håper du føler deg bedre snart!
Det er bare treet mitt som skal pyntes i blått og sølv altså, ellers bruker jeg MASSE rødt og grønt, så stoffene var helt perfekte. Gleder meg til å kikke gjennom bøker, hente inspirasjon og lage noe av dem :)
Ha en fin søndagskveld!
Klem fra Bekka

Cathrin sa...

Tusen takk for koselig kommentar, blir så engasjert fordi jeg har sett hvor hardt disse ildsjelene har jobbet for å beholde fødeavdelingen bare for gang på gang oppleve at de som bestemmer raserer hele jobben de har slitt så hardt for.

Snille du som gir slike flotte gaver til føden hos dere, kan tenke meg de setter ennå mere pris på dette en du tror. Du er virkelig en gavmild person, det er helt sikkert!

Godt å høre at du er på bedringens vei, er ikke noe moro å være syk når man er alene så da var det jo flott at vi kunne være med å få deg til å føle deg litt bedre.

Sjekket ikke postkassa mi før i går, og der lå det jammen meg en kjempeflott pakke fra deg. Tuuusen tuuusen takk, lurer på om du visste at vi skulle ha kjøpt vaselin til 4-åringen som blir veldig sår rundt munnen nå om vinteren men ennå ikke hadde knødd oss til dette. Nå har vi det og i tillegg i en kjempesøt eske så den kan stå på pynt på badet.

Fortsatt god bedring til deg!
-klæm-

Martilie sa...

God bedring tildeg! Du burde ikke bli overrasket, for meg virker du som en person som gir av seg selv - hele tiden! Bare ta imot og nyt at andre viser omtanke for DEG! DU fortjener det :)

Og ny giveaway allerede.. Du er bare unik :)

God bedringklem til Tove

Anonym sa...

Ønsker deg god bedring.
Er så enig i det Tove skriver.
God bedringklem fra Mio

Mie fra Mies Mirakler sa...

Du fortjener alle gode ord *♥* Klem fra Mie :)

hobbyvimsa sa...

sier meg enig her du fortjener alle gode ord!!takk for gode ord å mange gode tips inne hos meg!!Ha en flott uke!!klem Linda;)

hobbyvimsa sa...

Hei igjen!!!Kjempe koslig at du vil være med på min Give away,lykke til:)Klem Linda:)